امیرحاتمی : قدرت بازدارندگی ایران تثبیت شده است

جمعه 8 فروردین 1399 - 15:31:11
امیرحاتمی : قدرت بازدارندگی ایران تثبیت شده است

تهران - الکوثر : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: قدرت بازدارندگی ایران که دشمنان قصد به چالش کشاندن آن را داشتند بار دیگر تثبیت و حفظ شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرتیپ امیر حاتمی با بیان اینکه در سال گذشته تلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران حفظ و تثبیت رویکرد قدرت سخت بود، افزود، دشمنان ‌ناامن‌سازی‌ جمهوری اسلامی را دنبال می‌کردند اما با رشادت رزمندگان و تکیه بر توان و قدرت عملیاتی موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای دقیق، وزارت دفاع ایران پاسخ قاطعانه‌ای به دشمنان داد. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی چند دستاورد مهم حوزه دریایی در سال 1399 خبر داد و گفت: ناوشکن دنا و یک ناو مین شکار به نیروی دریایی ارتش ایران تحویل داده می‌شود. 

امیر سرتیپ حاتمی همچنین خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید ابومهدی مهندس نائب رئیس الحشد الشعبی عراق و همراهانش دل هر ایرانی را به درد آورد، گرچه از لحاظ عملیاتی، هیچ ارزشی نداشت اما ‌هدف دشمنان به چالش کشاندن قدرت جمهوری اسلامی ایران بود که با تدبیر فرمانده معظم کل قوا، پایگاه عین‌الاسد محل حضور نظامیان آمریکایی در عراق ویران و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داده شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 8 فروردین 1399 - 15:8:50