روحانی: افتتاح طرح‌های بزرگ در ایران ، سیلی محکمی به ابرقدرت متجاوز بود

چهار شنبه 28 اسفند 1398 - 16:34:31
روحانی: افتتاح طرح‌های بزرگ در ایران ، سیلی محکمی به ابرقدرت متجاوز بود

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ملت و دولت ایران در سخت‌ترین شرایط تحریمی، بزرگترین طرح ها را افتتاح کردند، گفت: این طرح‌های بزرگ همانند موشک‌های اصابت کرده به پایگاه آمریکایی در عراق، سیلی محکمی به ابرقدرت متجاوز بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در یکسال گذشته در زمینه کشاورزی، صنعت آب و برق، راه‌سازی، نفت و پتروشیمی افزود: برای اولین بار تولید گاز ایران به هزار میلیون مترمکعب در روز رسید که این اقدام، جمهوری اسلامی را جزو کشورهای پیشرفته در زمینه تولید گاز قرار داده است. 

 رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای مدیریت بیماری کرونا در کشور انجام می‌دهد، تصریح کرد: مردم در برخی کشورهای اروپایی بر سر یک دستمال کاغذی دعوا می‌کنند اما با وجود شرایط سخت تحریمی، مواد غذایی و کالاهای اساسی برای مردم ایران تامین شده است.

روحانی با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی ایران در مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی در سراسر ایران به همراه نیروهای مسلح در حال خدمت‌رسانی به مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس هستند.

رئیس جمهوری ایران همچنین از تمبر یادبود تلاشگران خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا با عنوان «قهرمانان وطن» رونمایی کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 28 اسفند 1398 - 14:28:9