سردار فدوی : سپاه پاسداران با همه توان در کنار مردم است

یک شنبه 25 اسفند 1398 - 18:46:46
سردار فدوی : سپاه پاسداران با همه توان در کنار مردم است

تهران - الکوثر : جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران با همه توان در کنار مردم ایران برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرتیپ «علی فدوی» روز یکشنبه در مراسمی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تشکیل «قرارگاه بهداشتی و درمانی»، یادآور شد: سپاه پاسداران همانند گذشته در وسط معرکه قرار دارد و این بار برای رفع کامل نگرانی مردم و مهار کرونا در ایران، وارد عمل شده است. 

در همین حال، رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا امروز(یکشنبه) توسط قرارگاه پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور فرمانی به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، بر لزوم سازماندهی خدمات این نهاد در قالب «قرارگاه بهداشتی و درمانی» برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تأکید و خاطرنشان کردند: این اقدام با توجه به قرائنی که احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن این رویداد را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ی رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید. 

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز روز گذشته (شنبه) با قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای صدور فرمان فعال شدن قرارگاه بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح ایران، اعلام کرد: تشکیل این قرارگاه موجب هماهنگی بیش از پیش دولت و وزارت بهداشت و درمان با تمامی واحدهای نیروهای مسلح در کشور شده است. 

همزمان با اقدامات پیشگیرانه و درمانی دولت ایران با کمک نیروهای مسلح، فرایند تشخیص زود هنگام، ردیابی افراد در تماس با مبتلایان، جدا سازی بیماران (قرنطینه) و درمان افراد مبتلا به ویروس کرونا با همراهی همه اقشار مردم ایران، به سرعت در حال انجام است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 25 اسفند 1398 - 18:35:41