تاکید رئیس قوه قضائیه بر ضرورت پشتیبانی از کادر درمانی کشور

دو شنبه 19 اسفند 1398 - 18:0:20
تاکید رئیس قوه قضائیه بر ضرورت پشتیبانی از کادر درمانی کشور

تهران - الکوثر : سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه گفت باید کادر درمانی کشور این روزها به طور جدی مورد پشتیبانی کامل تجهیزات پزشکی و درمانی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در نشست مسئولان عالی قوه قضاییه افزود: باید یک قرارگاه و مرکز منسجمی کادر درمانی کشور را از نظر لجستیک یاری کند و بخش های مختلف کشور باید این بخش را مورد پشتیبانی قرار دهند. 
وی گفت: امروز مسئله تعطیل کردن یا نکردن برخی بخش ها، تهیه پروتکل های لازم درباره اجتماعات و مسئله شهرهای مختلف، حتما باید در یک مرکز و قرارگاهی به صورت کامل ، حساب شده و با استفاده از نظرات قطعی بخش درمانی و پزشکی و وزارت بهداشت صورت گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اضافه کرد: لازم است که یک مرکزیتی به ویژه در شهرها و استان هایی که وضع قرمز دارد ؛ تشکیل و این نیروی خط مقدم در این جبهه حتما پشتیبانی شود. 
رئیس قوه قضاییه افزود: ما هم به عنوان دستگاه قضایی اعلام آمادگی کرده ایم که در این زمینه هر کار لازم را انجام دهیم.
وی گفت: در مقابله با محتکران ؛ همکاران ما در سراسر کشور کار را دنبال می کنند و در تهران اولین دادگاه به صورت علنی تشکیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: رسیدگی به پرونده کالاهای پزشکی باید خارج از نوبت صورت گیرد و به صورت روشن کالایی که احتکار بودنش مشخص شده است باید در شبکه توزیع قرار گیرد.
وی گفت: باید با افراد محتکر هم به عنوان اخلال گران در نظام اقتصادی برخورد شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 19 اسفند 1398 - 16:36:20