لاریجانی در جمع نخبگان لبنانی : آمریکا در جهان منزوی شده است

دو شنبه 28 بهمن 1398 - 13:6:24
لاریجانی در جمع نخبگان لبنانی : آمریکا در جهان منزوی شده است

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به سیاست های سلطه گرایانه آمریکا گفت : آمریکا با زورگویی های غیر منطقی به خصوص در دوره رئیس جمهوری کنونی این کشور، در جهان منزوی شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران که به بیروت سفر کرده است، روز دوشنبه در جمع نخبگان لبنانی با تاکید بر اینکه تحریم های آمریکا سبب شکوفایی ایران در بخشهای مختلف شده است افزود: در حال حاضر ایران بیش از 40 میلیارد دلار صادرات غیر نفتی دارد. 

لاریجانی همچنین با اشاره به ظرفیت های ایران و لبنان برای توسعه همکاری در زمینه های اقتصادی تصریح کرد: ایران در بخش های کشاورزی و پتروشیمی، آماده انتقال تجارب و اجرای طرح های مشترک است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران درباره طرح معامله قرن نیز اظهار کرد: معامله قرن مرده متولد شده است و به نتیجه نمی رسد.

لاریجانی همچنین با تاکید بر اینکه ایران آماده گفت وگو با کشورهای عرب منطقه است گفت: برخی کشورهای عرب منطقه، فریب آمریکا را خورده اند زیرا در گفت وگوهای پشت پرده از کنار گذاشتن اختلافات صحبت می کنند اما در رسانه ها، حرف های تعجب برانگیزی می زنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران درباره تهدید ایران توسط رژیم صهیونیستی نیز اظهار کرد: رژیم صهیونیستی جرات تجاوز به ایران را ندارد و با هدف قرار دادن خانه های خالی در سوریه ادعا می کند، پایگاه های ایران را هدف قرار داده که این، کذب محض است.

لاریجانی همچنین با بیان اینکه سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» قهرمان جهانی مبارزه با تروریسم بود گفت: پاسخ ملت های منطقه به جنایت بزدلانه تروریست های آمریکایی، تنها خروج آنها از غرب آسیاست. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 28 بهمن 1398 - 12:53:50