موسوی:​​​​​​​ معامله قرن طرحی برای فروش فلسطین است

دو شنبه 14 بهمن 1398 - 12:48:10
موسوی:​​​​​​​ معامله قرن طرحی برای فروش فلسطین است

تهران- الکوثر: سخنگوی وزارت خارجه تنها راه حل ممکن برای خروج فلسطین از بن بست 70 ساله را مراجعه به آرای عمومی درباره سرنوشت فلسطین عنوان کرد و گفت: معامله قرن طرح تحمیلی و فروش سرزمین فلسطین است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، "سیدعباس موسوی" امروز دوشنبه در نشست خبری هفتگی با اصحاب رسانه، آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران و دوستداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت، در سالگرد پیروزی مردمی‌ترین انقلاب هستیم که علیرغم عدم خواست قدرت‌های جهانی، با قدرت مردم پیروز شد و با پشتیبانی مردم ادامه یافته و با حمایت مردم در گام دوم انقلاب اسلامی پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد، وزارت خارجه دوشادوش همه ارکان نظام برای موفقیت نظام و دستیابی به اهدافش تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست.  

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین با اشاره به سفر "جوزپ بورل" مسئول سیاست خارجی  اتحادیه اروپا به تهران اظهار داشت، جوزف بورل درخصوص تحولات برجامی و روابط ایران و اتحادیه اروپا و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی با وزیر خارجه، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

موسوی در ادامه طرح "معامله قرن" را یکی از ننگین‌ترین پیشنهادات و ابتکارات عنوان کرد که توسط آمریکایی‌ها با نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین ارائه شده و افزود، از نظر مردم ایران، معامله قرن یک طرح تحمیلی و فروش سرزمین فلسطین است.

وی تاکید کرد، طرح معامله قرن فراموشی آرمان فلسطین است و دولت ایران در کنار دولت و ملت فلسطین تا تحقق آزادی قدس شریف خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه راه‌حل ایران مبنی بر مراجعه به آرای عمومی درباره سرنوشت فلسطین، تنها راه حل ممکن برای خروج از این بن‌بست 70 ساله است خاطرنشان کرد، از مواضع برخی از کشورهای اسلامی متاسفم که دوست را به جای دشمن و دشمن را به جای دوست می‌نشانند و امیدوارم با اتفاقات رخ داده متوجه شوند که دوست‌ آنها چه کسی است و دشمن آنها چیزی جز موجودیتی به نام اسرائیل نیست. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 14 بهمن 1398 - 12:18:11