ولایتی : صهیونیست‌ها و آمریکایی ها از منطقه خواهند رفت

پنج شنبه 10 بهمن 1398 - 18:0:46
ولایتی : صهیونیست‌ها و آمریکایی ها از منطقه خواهند رفت

تهران - الکوثر : مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل، معامله قرن را طرحی برای فروش و تجزیه سرزمین های اسلامی عنوان کرد و گفت: این اقدام «ترامپ» و «نتانیاهو» ادامه جنگ های صلیبی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، علی اکبر ولایتی روز پنجشنبه در یک نشست خبری با اشاره به اینکه واکنش ها به این اقدام آمریکا و رژیم صهیونسیتی نشان داد که امروز یکپارچگی فلسطینی ها در مقابل رژیم صهیونسیتی بی سابقه است افزود ، خواب آشفته آمریکا و رژیم صهیونیستی تعبیرش کابوس هایی خواهد بود که به اخراج آنها از منطقه منجر می شود. 

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل تصریح کرد : شرکت نمایندگان برخی کشورهای عربی در مراسم رونمایی از این معاهده ننگین هم ضامن اجرایی شدن این طرح نخواهد شد و این اولین بار نیست که این گونه طرح ها از سوی آمریکا رونمایی می شود؛ قبلا هم پیمان کمپ دیوید و مادرید ارائه شد که هیچ کدام نتیجه نداده است و نخواهد داد ؛ مردم فلسطین هوشیار در خط مقدم هستند و دیگر کشورها هم از آنها حمایت خواهند کرد.  

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه همراه با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید  از طرح آمریکایی "معامله قرن" رونمایی کرد. 

این طرح که با مخالفت گسترده مردم و گروه‌های فلسطینی روبه رو شده است، در پی حذف موضوع بازگشت پناهندگان فلسطینی ساکن کشورهای عربی به سرزمین خود است؛ طرحی که برخلاف مفاد قطعنامه 194 شورای امنیت سازمان ملل است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 10 بهمن 1398 - 17:16:56