سرلشکر سلامی : آمریکا از تهدید فرماندهان سپاه پاسداران پشیمان می‌شود

دو شنبه 7 بهمن 1398 - 17:44:46
سرلشکر سلامی : آمریکا از تهدید فرماندهان سپاه پاسداران پشیمان می‌شود

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا باید مراقب اقداماتش باشد، گفت: آن‌هایی که فرماندهان ایرانی را به ترور تهدید کرده‌اند اگر زنده بمانند قطعاً پشیمان خواهند شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه پاسداران از سوی آمریکایی‌ها، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند، اگر فرماندهان ایرانی را تهدید به ترور کنند، جانِ هیچ فرماندهی از آن‌ها در اَمان نخواهد بود. 

سرلشکر سلامی تاکید کرد: اگر دشمنان بخواهند به اقدامات مخرب خودشان ادامه دهند، با شرایطی روبه‌رو می‌شوند که قادر به مدیریت و کنترل آن نیستند.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، ناکامی آمریکایی‌ها علیه ایران در عرصه‌های مختلف را علت این تهدیدها دانست و گفت: آنها در عرصه های نظامی ناتوان و در عرصه تحریم های اقتصادی نیز با ناکامی مواجه شدند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اقدام به ترور بیانگر ماهیت رژیم آمریکا است، یادآور شد: وقتی آمریکا نتوانست ایران را در دستیابی به فناوری‌های صلح آمیز هسته ای محروم کند، به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران روی آورد و وقتی هم در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، روانی و نظامی هم ناکام می شود، چاره را در ترور می بینند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد : آمریکا ، رژیم صهیونیستی و رژیم‌های متحد و متکی بر آن‌ها اساسا رژیم‌های ترور هستند و اکنون مجبور شده‌اند، این واقعیت را کاملا آشکار کنند. 

سرلشکر سلامی افزود: جنایت آمریکایی‌ها در ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و تهدید به ترورِ سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخش مهمی از این واقعیت است که آمریکا و رژیم صهیونیستی، رژیم‌‌های ترور هستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 7 بهمن 1398 - 16:41:55