رئیس قوه قضائیه : قاتلان شهید سلیمانی بزودی محاکمه می‌شوند

دو شنبه 7 بهمن 1398 - 16:14:18
رئیس قوه قضائیه : قاتلان شهید سلیمانی بزودی محاکمه می‌شوند

تهران - الکوثر : سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه تاکید کرد دستگاه قضایی ایران دیر یا زود با قاتلان سپهبد سلیمانی نه برای مذاکره و گفتگو بلکه برای محاکمه و کیفر، ملاقات خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ابراهیم رئیسی» روز دوشنبه در نشست شورای عالی قوه قضائیه ایران، شهادت سپهبد سلیمانی را موجب برانگیختگی ملت‎های آزاده و صیانت از جوامع مورد ستم در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: اراده ایران و عراق بر پیگیری حقوقی و قضایی اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سرداران مقاومت، کاملا راسخ است.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی تروریست‌های آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به شهادت رسید. 

رئیس قوه قضاییه ایران در ادامه پیامِ انقلاب اسلامی را پیام اخلاص، کارآمدی، عدالت اجتماعی، معنویت پیوند خورده با سیاست، اخلاق، ضدیت با ظلم و استکبار، نجات مستضعفان و محرومان جهان و زندگی بر اساس دین و آموزه‌های دینی برشمرد.

رئیسی افزود: پیام‎های انقلاب اسلامی، توطئه‎‌های دشمنان در منطقه و جهان را نقش بر آب کرده و تازه‎‌ترین نمونه آن نیز طرح از پیش شکست خورده «معامله قرن» است که طراحان آن باید مطمئن باشند پیام انقلاب اسلامی اجازه نخواهد داد توطئه‌‎ای جدید، منطقه را به آتش بکشد و حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین را پایمال کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 7 بهمن 1398 - 16:10:58