در ادعایی گستاخانه؛ آمریکا سردار «قاآنی» را به ترور تهدید کرد

پنج شنبه 3 بهمن 1398 - 12:14:21
در ادعایی گستاخانه؛ آمریکا سردار «قاآنی» را به ترور تهدید کرد

تهران- الکوثر: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در اظهاراتی که ماهیت تروریستی دولت واشنگتن را به نمایش می‌گذارد، از اقدام علیه جانشین سردارِ شهید سلیمانی سخن گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثربه نقل از شرق‌ الاوسط، برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی است فرمانده ایرانی که جانشین سردار شهید قاسم سلیمانی شده است، چنانچه راه وی را در پیش بگیرد؛ به سرنوشت مشابهی دچار خواهد شد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: اگر «اسماعیل قاآنی» کشتن آمریکائی‌ها را در پیش بگیرد، سرنوشت مشابهی پیش رو خواهد داشت.

هوک در ادامه تهدید به ترور علیه سردار قاآنی، مدعی شد: ترامپ مدت‌ها پیش به وضوح گفته است هرگونه حمله به آمریکایی‌ها یا منافع آنها با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد.

وی با گستاخی افزود: این تهدید جدیدی نیست!

آمریکا بامداد جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی تروریستی به فرودگاه بغداد، سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد این اقدام تروریستی به دستور مستقیم او انجام شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) در انتقام سخت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است را موشک باران کرد.


پنج شنبه 3 بهمن 1398 - 12:14:16