دیدار سفیر یمن در تهران با خانواده شهید سلیمانی

سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:58:16
دیدار سفیر یمن در تهران با خانواده شهید سلیمانی

تهران - الکوثر : «ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در تهران در دیدار با خانواده سپهبد شهید سلیمانی ، پیام تسلیت و همدردی «عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیرکل جنبش انصارالله یمن و «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی این کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سفیر یمن در این دیدار گفت: مردم یمن در راهپیمایی‌های خود پس از شهادت سپهبد سلیمانی بر ضرورت همبستگی در مبارزه با توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی تأکید کردند. 

خانواده شهید سلیمانی نیز در این دیدار برای دولت و مردم یمن آرزوی پیروزی و عزت کردند. 

دبیر کل جنبش انصارالله یمن پیش‌تر با بیان اینکه آمریکا به زودی از اقدام تروریستی خود در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی سخت پشیمان خواهد شد، تاکید کرد: این حادثه، صفوف محور مقاومت را در منطقه بیش از پیش مستحکم و یکپارچه خواهد کرد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی تروریست‌های آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به شهادت رسید. 

در همین حال، هزاران نفر از مردم یمن در هفته‌های گذشته در محکومیت جنایت آمریکا، در مناطق مختلف یمن از جمله صنعا، صعده و الحدیده تظاهرات کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:55:28

عکسهای بیشتر :