رهبر معظم انقلاب : مشاهده دست خدا در حوادث درس آموز برای ملت ایران + فیلم

جمعه 27 دی 1398 - 12:56:38

تهران - الکوثر : رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه نماز جمعه فرمودند دو هفته ای که بر ما گذشت دو هفته استثنایی بود، ماجراهای تلخ و شیرین، حوادث درس آموز برای ملت ایران پیش آمد ، یوم الله یعنی روزی که دست قدرت خدا را انسان در حوادث مشاهده می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند : آن روزی که دهها میلیون در ایران در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابانها آمدند و بزرگترین تشییع جهان را شکل دادند یکی از ایام الله است. آن روزی هم که موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه آمریکایی را در هم کوبید و آن روز هم یکی از ایام الله است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند : در دو هفته گذشته در مقابل چشمان ما ملت ایران مشاهده کرد که این روزها نقطه عطف تاریخ هستند، روزهایی عادی نیستند این که یک نیرو و ملتی، این قدرت را دارد این توان روحی را دارد که به یک قدرت متکبر و زورگوی عالم این جور سیلی بزند، این نشان دهنده دست قدرت الهی است پس آن روز جزء ایام الله است.

ایشان اظهار داشتند: حضرت موسی پیامبر عظیم الشان الهی مأمور است که ایام الله را به یاد مردم بیاورد، ایام الله آیه و نشانه و دلیل راه هستند، برای کسانی که صبار هستند و شکورند، معنی صبار، استقامت و صبر است.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 27 دی 1398 - 12:51:4

عکسهای بیشتر :