سید حسن نصرالله : شهید قاسم سلیمانی در جنگهای 2000 و 2006 در کنار ما بود

یک شنبه 22 دی 1398 - 16:51:47
سید حسن نصرالله : شهید قاسم سلیمانی در جنگهای 2000 و 2006 در کنار ما بود

تهران - الکوثر : دبیرکل حزب الله لبنان گفت یکی از عوامل پیروزی سال 2000 و بیرون راندن رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان نقش حاج قاسم سلیمانی بود و در جنگ سال 2006 نیز او در کنار ما بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید حسن دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق و همراهان آنها گفت: شهید قاسم سلیمانی همواره به ما کمک می کرد و باعث تقویت ما می شد. او کمک های فکری، مادی و معنوی به ما داشت و به طور دائم در کنار ما حضور داشت.
سید حسن نصرالله افزود: یکی از دلایل قدرت گرفتن مقاومت در سال های 1998 و 1999 در جنوب لبنان که به پیروزی سال 2000 منجر شد، کمک های شهید قاسم سلیمانی بود. او دیدگاه مشابه ما داشت که پس از آزادسازی جنوب لبنان، کشور ما همچنان با خطر چشم طمع و حتی انتقام گرفتن اسرائیل روبروست. 

دبیرکل حزب الله تاکید کرد : شهید سردار قاسم سلیمانی نه فقط نماینده ایران بلکه نماینده مقاومت بود.  

وی افزود : اذعان می کنم زمانی که گاهی خسته می شدیم و می خواستیم مقداری استراحت کنیم، سید حسن نصرالله به ما می گفت در برابر اسرائیل، زمان نداریم. 
سید حسن نصرالله اضافه کرد : در زمان جنگ سال 2006 هم با وجود همه خطرات، شهید قاسم سلیمانی به حومه جنوبی بیروت آمد و در طول جنگ در کنار ما بود. او می توانست در سوریه یا لبنان باشد و از دور مسایل را هماهنگ کند، اما در اتاق عملیات در کنار ما بود. او می گفت یا در کنار شما زنده می مانم یا در کنار شما می میرم.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 دی 1398 - 16:49:4