لاریجانی : حمایت از جریان مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نمی‌شود

یک شنبه 22 دی 1398 - 11:4:45
لاریجانی : حمایت از جریان مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نمی‌شود

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: حمایت ایران از جریان مقاومت با به شهادت رسیدن سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» متوقف نمی شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز شنبه در دیدار «ایوب حمید» رئیس کمیسیون کشاورزی و جهانگردی مجلس لبنان در تهران با اشاره به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا با هدف ضربه زدن به جریان مقاومت تصریح کرد: ترور سردار سلیمانی با برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام شده است.
لاریجانی با یادآوری بازتاب گسترده شهادت سردار سپهبد سلیمانی در ایران و جهان، افزود: آمریکا تصور می کرد با شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خللی در حمایت ایران از جریان مقاومت ایجاد می‌شود در حالی که این اشتباه فاحش و همیشگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
«ایوب حمید» نیز با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران در تمامی مراحل سخت و با وجود تحریم های ظالمانه در مقابل استکبار، مقاومت و ایستادگی کرده و توانسته است توطئه دشمنان را نقش بر آب کند.
رئیس کمیسیون کشاورزی و جهانگردی مجلس لبنان با تاکید بر اینکه ایران همیشه در مقابل مشکلات ایستادگی کرده و در نهایت پیروز خواهد شد، افزود: نقش محوری ایران در حمایت از جبهه مقاومت تداوم خواهد داشت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 دی 1398 - 10:35:19