صحبتهای حاج قاسم سلیمانی درباره سید حسن نصرالله + فیلم (تصاویری که برای اولین بار منتشر می شود)

جمعه 20 دی 1398 - 16:5:51

تهران - الکوثر : شبکه تلویزیونی المنار لبنان برای اولین بار تصاویری اختصاصی از شهید حاج قاسم سلیمانی پخش کرد که درباره موضوعات مختلف مسائلی را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، 

متن ترجمه صحبتهای سردار سپهبد شهید حاح قاسم سلیمانی :

تحمل موجود برادرانمان در لبنان ، تحمل عجیبی است. مثلا در جنوب لبنان دشمن جنگ به راه می اندازد دفاع می کنند ، در سوریه (همینطور). همه کسانی که شهید می شوند بیشترشان جوان هستند. و این به نظر من حکمت الهی است ، حزب الله به الگویی تبدیل شده است و امروز در یمن می بینیم عبدالملک الحوثی و گروه او چه کاری انجام می دهند ، همین فرهنگ. این شجره طیبه است که اصلها ثابت و فرعها فی السماء است. حزب الله نمونه بارز این مسئله است. انشاالله خدای متعال حضرت سید را حفظ کند. او حقیقتا شخص مخلص و یک مخلص واقعی است. حقیقتا همه وجود او اخلاص است. من او را دوست دارم. نه فقط اینکه دوستش داشته باشم بارها به برخی از دوستان گفته ام که اگر تنها یک چیز در بدن من وجود داشته باشد من آمادگی دارم که آن را به او بدهم ، تنها یک قلب و یک کبد و یک سر ( که دارم) به او بدهم.
دو نفر ، حضرت آقا رهبر انقلاب و سید حسن. سید حسن به دلیل وجود و اخلاصش یک نمونه بارز است. ما ایرانیها به حضرت آقا نزدیک هستیم اما ارادت او ذوب در حضرت آقا است. و این نشانه اخلاص اوست. مسئله اخلاص در عقیده ای را که در حضرت آقا می بینیم که در تمام وجودش هست سید حسن نیز همینطور است. من دیدم هر مسئله ای را که سید حسن مطرح می کند خدای متعال در آن یاری اش می کند و محقق می کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 20 دی 1398 - 6:34:38