حاج قاسم سلیمانی : بالاترین و بهترین خط ، خط جهاد است + فیلم (تصاویری که برای اولین بار منتشر می شود)

جمعه 20 دی 1398 - 14:39:54

تهران - الکوثر : شبکه تلویزیونی المنار لبنان برای اولین بار تصاویری اختصاصی از شهید حاج قاسم سلیمانی پخش کرد که درباره موضوعات مختلف مسائلی را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، 

متن ترجمه صحبتهای سردار سپهبد شهید حاح قاسم سلیمانی :  لطف خدای متعال است ، هزاران نفر از نیروهای مجاهد در جهان ، آرزویشان این است که به اینجا بیایند و در این نبرد مشارکت کنند. این شما نیستید که به اینجا می آیید بلکه انتخاب خدای متعال است و این نبرد ، نبرد بزرگی است. اگر شما دفاع نکنید خدای متعال از دینش دفاع می کند اما به شکل اساسی و بر اساس سنت الهی ، لازم است که انسان از دین خود دفاع خدا و نوامیس و آبروی خود دفاع کند اگر دفاع نکند حتما دچار مشکل می شود. 
این داعش که می گویند 30 هزار نفر در عراق هستند ، کمتر یا بیشتر نمی دانم ، اما تصور من این است که قدرت آن به اندازه یک میلیون نفر از ارتش است. می تواند نقشه منطقه را به طور کامل تغییر دهد. در گذشته تاریخ هم نشان داده است که چنین چیزی رخ داده است. و این عمل شما در این میدان مسئله کوچکی نیست. من تصور می کنم بزرگترین عبادت است. آرزوی همه ما این است که در کربلا باشیم ، این مدرسه شیعی است ، حالا بحث جهاد و بحث شهادت مسئله دیگری است ، الان این کربلا است ، یعنی اگر آنها بتوانند به این عتبات مقدسه برسند مانند انفجار حرم امامین عسکریین (ع) کل عتبات ، نه فقط عتبات شیعه را بلکه کل عتبات اسلامی مانند مکه و مدینه را آتش می زنند و ویران می کنند. آنها آماده اند و برای این کار آمادگی کامل دارند. این مسئله ای اساسی است و اگر بخواهیم در این خط باشیم به نظر من بالاترین خط و بهترین خط ، خط جهاد است. الحمدلله حزب الله یعنی همه شما ، فرزندان شما ، برادران و پدران شما ، همه مجاهد هستند و در جهان درحال حاضر مانند شما وجود ندارد. حتی در ایران در زمان جنگ هم به این صورت مانند حزب الله وجود نداشت. از خدای متعال مسئلت داریم که به ما در این مسئله کمک کند چرا که این مسئله مهمی است و من تصور می کنم همواره لازم است در خودمان سخنان معصومین (ع) را به یاد داشته باشیم و بسیار مهم است و این برای من بسیار مهمتر از شماست «و لا ترفعنی فی الناس درجه الا حططتنی عند نفسی مثلها» (خدایا مرا نزد مردم درجه ای بالا مبر مگر آنکه به همان اندازه مرا نزد خودم پایین آورده باشی). «ولا تحدث لی عزة ظاهرة الا احدثت لی ذلة باطنة عند نفسی بقدرها» (و عزتی آشکار برایم ایجاد مکن مگر که به همان اندازه در باطنم خوار سازی). 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 20 دی 1398 - 6:14:14