صحبتهای شهید سلیمانی درباره رهبر انقلاب + فیلم (تصاویری که برای اولین بار منتشر می شود)

جمعه 20 دی 1398 - 13:7:32

تهران - الکوثر : شبکه تلویزیونی المنار لبنان برای اولین بار تصاویری اختصاصی از شهید حاج قاسم سلیمانی پخش کرد که سردار سلیمانی در این گفتگو تاکید می کند با وجود فشارها و تحریمها ، پیشرفت زیادی در دوره ولایت رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، 

متن ترجمه صحبتهای سردار سپهبد شهید حاح قاسم سلیمانی : این مسئله ای عمومی است و خاص نیست. شخص عادی هم می تواند به این نقطه برسد و افراد زیادی هم هستند ، اشخاص عادی و نائبان امام عصر (عج) که از علما نبودند بلکه افراد عادی بودند. یک مغازه دار مثلا ، شخصی عادی است اما به نقطه ای می رسد که عالیترین مقام است و او نائب خاص امام عصر می شود در زمان غیبت صغری. انسان می تواند. و افراد زیادی هم در زمان ما هستند مانند مرحوم بهجت رحمت الله علیه و مرحوم بهاء الدینی رحمت الله علیه. 


شهید سلیمانی گفت: این نشان می دهد که رهبر انقلاب در جنگ 33 روزه هر چیزی که فرمودند رخ داد. پیروزی حزب الله در دشوارترین زمان. همه ما مایوس شده بودیم اما ایشان فرمودند این جنگ مانند جنگ خندق است و پیروزی در آن نیز مانند جنگ خندق خواهد بود. نه سید حسن و نه من و نه حاج عماد رحمت الله علیه، اطلاع نداشتیم که اسرائیل به حزب الله حمله خواهد کرد اما رهبر انقلاب گفت «تصور من این است که اسرائیل می خواست این اقدام را به صورت غیرمنتظره علیه حزب الله انجام دهد اما اقدام حزب الله به اسیر کردن دو نظامی (اسرائیلی) این طرح (آنها) را خراب کرد.» اما ما چنین اطلاعاتی نداشتیم بعدا این مسئله را فهمیدیم و دشمن به این مسئله اعتراف کرد. همه اینها رخ داد. این به این معنا نیست که مثلا ایشان با صاحب الزمان (عج) دیدار می کنند یا نامه می فرستد اما تصور من این است که اساس آن ، اعتقاد است. 
الحمدلله علیرغم مشکلات زیاد و حجم مشکلات ، ایشان (رهبر معظم انقلاب) تنها کسی هستند که با مسائل مواجه می شوند. بارها ما خسته شده ایم - انسان خسته می شود (دیگر) - می گوییم ما استعفا می کنیم و می رویم ، کافی است دیگر ، مثلا 33 سال یا کمتر یا بیشتر (کار کردیم) برویم نزد فرزندانمان ، انسان گاهی این گونه فکر می کند ، اما ایشان پیش چه کسی برود؟ و نزد چه کسی شکایت ببرد؟ به چه کسی استعفا بدهد؟ چه کاری انجام دهد؟ ایشان این بار سنگینی را به دوش می کشد. اما الحمدلله با وجود همه این فشارها به جمهوری اسلامی ، ایشان می خواهد جمهوری اسلامی را در این خط امام خمینی حفظ کند و حتی بیشتر از آن ، می خواهد پیشرفت کند و خدا را شکر پیشرفت خوبی در زمان ولایت ایشان به وجود آمده است. اما همزمان مشکلات زیادی وجود دارد ، مسئله تحریمها ، محاصره و مسائل مختلف ، مشکلات داخلی ، مشکلات خارجی. تحمل این مسائل بسیار دشوار است. ما در عملیات ، جزئی کوچک از آن هستیم و نمی توانیم تحمل کنیم ، این حجم گسترده از این مشکلات را، هر کسی یا طرفی که دچار مشکل می شود انتظار دارد که ایشان آن را حل کنند. با وجود این همه دشواریها و مشکلات ، الحمدلله ایشان سالم هستند و ان شاء الله خدای متعال از عمر ما کم کند و به رهبرمان بدهد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 20 دی 1398 - 4:31:21