الخزعلی: اخراج آمریکایی ها از عراق کمترین خونبهای ترور شهدای مقاومت است

دو شنبه 16 دی 1398 - 15:41:7
الخزعلی: اخراج آمریکایی ها از عراق کمترین خونبهای ترور شهدای مقاومت است

تهران- الکوثر: دبیرکل عصائب اهل الحق عراق، اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را کمترین انتقام و خون بهای ترور شهدای عملیات تجاوزکارانه اخیر آمریکا در بغداد دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  "قیس الخزعلی" در سخنانی ترور سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و "ابومهدی المهندس" معاون سازمان بسیج مردمی عراق "حشد الشعبی"  توسط آمریکا را جنایتی هولناک توصیف کرد و گفت: انتقام ترور سردار سلیمانی و یارانش را خواهیم گرفت و به کمتر از اخراج همه نیروهای آمریکایی از عراق راضی نخواهیم شد.

الخزعلی افزود، با شهید سردار سلیمانی پیمان می بندیم که به نبرد با رژیم صهیونیستی تا آزادی کامل فلسطین  ادامه دهیم.

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق به تصویب طرح اخراج نیروهای آمریکایی از عراق در  پارلمان این کشور اشاره کرد و  گفت: تصمیم روز یکشنبه پارلمان یکی از مهمترین تصمیماتی است که در کل تاریخ خود گرفته است.

الخزعلی تاکید کرد، نیروهای آمریکا باید هرچه سریع تر از عراق خارج شوند و در صورت هرگونه تعلل، آنها را نیروی اشغالگر به شمار خواهیم آورد و بر این اساس با آنها رفتار خواهیم کرد.

در پی ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و "ابومهدی المهندس" معاون سازمان بسیج مردمی عراق "حشد الشعبی" توسط دولت تروریست‌ آمریکا در فرودگاه بغداد، نمایندگان پارلمان عراق روز یکشنبه طرح اخراج نیروهای آمریکایی از خاک عراق را تصویب کردند.

سردار "سلیمانی" و "ابومهدی المهندس" از چهره های برجسته مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی از جمله داعش در منطقه غرب آسیا بودند.


دو شنبه 16 دی 1398 - 9:20:43