روحانی : ملت بزرگ ایران و ملت‌های آزاده منطقه ، انتقام این جنایت هولناک را خواهند گرفت

جمعه 13 دی 1398 - 10:27:41
روحانی : ملت بزرگ ایران و ملت‌های آزاده منطقه ، انتقام این جنایت هولناک را خواهند گرفت

تهران - الکوثر : حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس تاکید کرد : بی‌تردید انتقام این جنایت هولناک را ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده منطقه، از امریکای جنایتکار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عزم ایران و سایر ملت‌های آزاده را برای ایستادگی و مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی دوچندان کرد. 

روحانی افزود : این اقدام خباثت‌بار و بزدلانه، نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز و ناتوانی آمریکا در منطقه و احساس انزجار از سوی ملت‌های منطقه به این رژیم متجاوز است که با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد انسانی و حقوق بین‌الملل، لکه ننگ دیگری را بر صفحات نکبت‌بار این کشور، ثبت کرد. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پرچم عزت و پایداری این شهید والامقام به دست خیل عظیم سربازان اسلام بر افراشته خواهد ماند و مسیر پر افتخار ایثار و مقاومت با قوت بیشتر تداوم خواهد یافت. 

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز(جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 13 دی 1398 - 10:26:6