ظریف : شهادت سردار سلیمانی درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد

جمعه 13 دی 1398 - 8:10:24
ظریف : شهادت سردار سلیمانی درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد

تهران - الکوثر : وزیر امور خارجه کشورمان ، شهادت سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله هوایی آمریکا را سبب تنومند شدن درخت مقاومت در منطقه و جهان دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران امروز(جمعه) با محکوم کردن اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» تاکید کرد : خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.  

ظریف افزود: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد گرفت.

وزیر امور خارجه ایران همچنین در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: واشنگتن مسئول پیامدهای ماجراجویی‌ های یاغی‌گرانه خود است.

ظریف تاکید کرد ، اقدام آمریکا در تروریسم بین‌المللی و ترور سردار سلیمانی که تاثیرگذارترین نیرو در جنگ با داعش، النصره، القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی بود، به شدت خطرناک و یک تنش‌زایی احمقانه است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 13 دی 1398 - 8:1:48