مقاومت اسلامی نجباء خطاب به آمریکا : زمان مواجهه مجاهدان با شما بسیار نزدیک است

دو شنبه 9 دی 1398 - 12:14:44
مقاومت اسلامی نجباء خطاب به آمریکا : زمان مواجهه مجاهدان با شما بسیار نزدیک است

تهران- الکوثر: جنبش نجباء در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله هوایی آمریکا به مقر کتائب حزب الله در الانبار تصریح کرد که شیطان بزرگ با همراهی ارتش و مزدورانش، جنایت دیگری را به کارنامه خون‌آلود خود افزود و مجاهدان الحشد الشعبی را هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  این گروه مقاومت اسلامی تصریح کرد که آمریکا با همه وقاحت و گستاخی مسئولیت این تجاوز را به عهده گرفت و بار دیگر به حمایت از دست‌پرورده خود یعنی داعش پرداخت.

نجباء همچنین افزود: آمریکا گمان می‌کند از وضعیت فعلی که عراق با آن دست و پنجه نرم می‌کند می‌تواند سوءاستفاده کرده و با تبرئه جنایت‌هایش، نقشه‌های شوم خود را اجرا کند اما این خواب آشفته تعبیر نمی‌شود.

جنبش نجباء خطاب به آمریکایی‌ها عنوان داشت: مردانی که دیروز  طعم شکست را به شما و مزدورانتان چشاندند همچنان سلاح به دست هستند و انگشتشان بر روی ماشه است. آنان جانشان را به کف گرفته اند و اشتیاق مرگ در راه خدا را دارند.

مقاومت اسلامی نجباء ادامه داد:  آمریکایی‌ها بدانند که زمان مواجهه مجاهدان با آنها بسیار نزدیک است و در آن روز پرچم مجاهدان بر فراز پایگاه‌هایی برافراشته خواهد شد که می‌پنداشتند محافظ آنهاست.


دو شنبه 9 دی 1398 - 12:12:59