ابومهدی المهندس: آمریکایی‌ها پاسخ شدید دریافت خواهند کرد

دو شنبه 9 دی 1398 - 14:41:1
ابومهدی المهندس: آمریکایی‌ها پاسخ شدید دریافت خواهند کرد

تهران- الکوثر: معاون الحشد الشعبی در واکنش به حملات آمریکا به مواضع این گروه تاکید کرد که آمریکایی‌ها پاسخ شدیدی دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در واکنش به حمله آمریکاییها به مواضع حشد الشعبی در الانبار تاکید کرد که خون شهدا و مجروحین هدر نخواهد رفت و نیروهای آمریکایی در عراق پاسخ شدیدی دریافت خواهند کرد.

شامگاه یکشنبه مقر گردان‌های حزب‌الله عراق وابسته به الحشد الشعبی در شهر مرزی «القائم» استان الانبار (غرب عراق) هدف حمله قرار گرفت.

وزارت دفاع آمریکا بلافاصله پس از انجام این حمله بیانیه‌ای صادر کرد و در آن گفت که ارتش این کشور مواضع الحشد الشعبی در نزدیکی شهر «القائم» عراق را هدف حمله هوایی قرار داده است.

«جواد کاظم الربیعاوی» رئیس اداره جنبش‌های سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «آمار تجاوز وحشیانه آمریکا به مواضع  تیپ‌های 45 و 46 الحشد الشعبی در غرب الانبار به 19 شهید و 35 زخمی رسید.»

وی افزود: «هنوز پیکرهای شماری از شهدای این حمله زیر آوارهاست.»

ساعاتی بعد از این آمار، سخنگوی کتائب حزب الله اعلام کرد که تعداد شهدا به 24 نفر افزایش یافته است. همچنین تعداد مجروحان نیز حدود 50 نفر گزارش شده است. 


دو شنبه 9 دی 1398 - 8:8:42