هشدار سردار سلامی به دشمنان: اگر دست از فتنه برندارید‌ منافعتان را به آتش می‌کشیم

پنج شنبه 21 آذر 1398 - 21:6:52
هشدار سردار سلامی به دشمنان: اگر دست از فتنه برندارید‌ منافعتان را به آتش می‌کشیم

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سران کشورهای ‌آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان‌ منطقه‌ای که فتنه می‌کنند گفت به شما می‌گوییم که اگر دست از فتنه برندارید، منافعتان را به آتش می‌کشیم و این آخرین کلام ماست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر پاسدار ‌حسین سلامی در جمع سپاهیان و بسیجیان شهرستان ری افزود: امروز فرصتی ایجاد شد تا با رزمندگان امنیت این سرزمین که نشانه‌های بصیرت و سمبل غیرتند، دیدار کنیم، این رزمندگان برپا نگه دارنده قائمه‌های نظام‌اند و بیرق‌ها را برافراشته نگه می‌دارند و نمی‌گذارند پرچم امامت و ولایت بر زمین بیفتد. 
وی خطاب به سران استکبار و متحدان منطقه‌ای آن‌ها گفت: خاموش کردن فتنه‌ها، سند وفاداری ملت و در دستان مردم است و ما به دشمنان می‌گوییم شما را تعقیب می‌کنیم، می‌یابیم‌ و انتقام می‌گیرم. 
سردار سلامی ادامه داد: حضور شما بسیجیان در این فضا به مثابه جهادی بزرگ است، زیرا که حضور و بیداری شما دشمن را ترسانده و دور می‌کند، هر کجا که نور بتابد ظلمت، تیرگی و تاریکی به نیستی می‌رود. 
وی گفت: دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده و هیچ کشوری در طول تاریخ و حیات بشر به اندازه ملت ایران در این کره خاکی در معرض تهاجمات سنگین شیاطین کوچک و بزرگ نبوده، اما به فضل الهی ایستادگی کرده و باشکوه از هر حادثه‌ای با افتخار، آبرومندی و شرف عبور کرده است. 
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه بیداری، حضور، میدان‌داری، پرچم‌داری و ستبر کردن سینه در مقابل دشمن رمز بقا، جاودانگی و عزّت ماست افزود: باور کنید که در این 41 سال تنها به قوت حضور شما که همواره تابع ولی امر مسلمین هستید هر توطئه، فتنه‌ و جنگی‌ سرد و خاموش شده ‌و دشمنان را بی‌روح، افسرده و ناامید کرده است. 
وی نقش سپاه و بسیج در امنیت جامعه، بیداری، حضور، میدان‌داری و ایستادگی در مقابل دشمن را رمز بقا، عزت و جاودانگی ملت ایران برشمرد و اضافه کرد: شما حقیقتاً برای این ملت، عزّت، سرافرازی، امنیت و آرامش می‌آفرینید و آرامش‌بخش مردم هستید و همواره در مقابل اقدامات ناامیدکننده‌های دشمن ایستادگی می‌کنید.
فرمانده سپاه ادامه داد: مردم ایران در شکستن دشمنان هنرمندند و در ناکام کردن آن‌ها شاهکار می‌آفرینند لذا این بار نیز به بهترین شکل پیش رفته و جوانان به میدان آمدند و ما از شکوه حضور و صبر خانواده شهیدان و جانبازان ‌تشکر می‌کنیم که ما را در پیمودن این راه مصمم‌تر می‌کند.
سردار سلامی با بیان اینکه مردم ایران شریف، مؤمن، وفادار و آگاه هستند گفت: مردم می‌دانند سعادت آن‌ها در گِرو حمایت از امام است و وقتی امام مسلمین در میدان نبرد جهانی شجاعانه ایستاده است مردم او را همانند نگین در حلقه انگشتری مهر خود می‌گیرند و با هم قله‌ها را فتح می‌کنند. 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما تا پیروزی فاصله‌ای نداریم افزود: در حال حاضر به دشمن و خیمه آن‌ها نزدیک هستیم و آن‌ها در حال عقب‌نشینی هستند و در حال عقب‌نشینی این فتنه‌ها را برپا می‌کنند اما مردم ما نشان دادند که محاسبات دشمن همیشه اشتباه است. 
وی با اشاره به اینکه هر چه فشار اقتصادی دشمن بیشتر شود مردم مصمم‎تر از پیش ایستادگی می‌کنند گفت: زیرا که مردم می‌دانند دشمن در پی ایجاد ناامنی است و دشمنان فکر می‌کنند که مردم برای مشکلات اقتصادی به آن‌ها رجوع خواهند کرد در صورتی که برای ملت ما، پناهگاه قرآن و ایمان،است، دشمن، دشمن است و آنها فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند. 

سردار سلامی افزود : دشمنان سعی می کنند انواع مشکلات از جمله فتنه و آشوب را برای ایران اسلامی ایجاد نمایند ولی باید بدانند ملت بزرگ ایران با بصریت کامل تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم آگاهی کامل دارند که دشمنان فقط به دنبال تسلیم کردن، عقب نگاه داشتن، فقر عمومی، نامنی ایران اسلامی هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

سلامی یادآور شد : فشارهای حداکثری دشمنان موجب ایستادگی، مستحکم‌تر شدن ایمان و اراده ملت ایران می شود و از همین رو باید آمریکایی‌ها و عوامل منطقه‌ایشان در سیاست‌های خودشان تجدید نظر کنند. 

 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 21 آذر 1398 - 16:27:38