روحانی : به مقاومت و ایستادگی برابر تحریمها ادامه می دهیم

چهار شنبه 13 آذر 1398 - 13:15:2
روحانی : به مقاومت و ایستادگی برابر تحریمها ادامه می دهیم

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن طی دو سال گذشته شدیدترین تحریم ها را علیه مردم ایران اعمال کرده است گفت: ایران به مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم کنندگان ادامه می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در بیست و ششمین همایش "بیمه و توسعه" در تهران، با اشاره به اینکه عربستان و رژیم اسرائیل عوامل اصلی نفوذ بر آمریکا برای خروج از برجام و تشدید فشارها علیه ایران بودند تاکید کرد: ملت ایران برای استقلال و عزت کشورشان تا پای جان در برابر دشمنان ایستادگی می کنند. 

روحانی با بیان اینکه ایران راه مذاکرات را مسدود نکرده است افزود: اگر آمریکا تحریم‌های غلط، ظالمانه، غیرقانونی، نادرست و تروریستی خود را بردارد، بلافاصله سران پنج به علاوه یک می‌توانند ملاقات کنند و ایران نیز هیچ مشکلی ندارد. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کاهش تعهدات هسته‌ای ایران در چارچوب برجام است اظهار کرد: ایران ناقض برجام نبوده است. 

روحانی به آشوب اغتشاشگران در ایران نیز اشاره کرد و گفت: آشوبگران در اعترافات خود اذعان کردند که به صورت سازمان یافته و با برنامه ریزی در این حوادث حضور داشتند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 13 آذر 1398 - 12:4:4