سردار فدوی: اطلاعات دقیق از توطئه اغتشاشگران داریم

یک شنبه 3 آذر 1398 - 16:19:53
سردار فدوی: اطلاعات دقیق از توطئه اغتشاشگران داریم

تهران - الکوثر : سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توطئه‌ اخیر بسیار بزرگ بود که با اطلاعات دقیق، از ابعاد مختلف آن آگاه هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار «علی فدوی» امروز در تجمع چهار هزار نفری بانوان بسیجی که در سالن وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، سپاه و بسیج انجام هر کاری را قبول کرده و آن را با موففیت به اتمام رسانده‌اند ؛ به عبارت دیگر طی این ۴۰ سال هر جا سپاه و بسیج کاری را آغاز کرده‌اند، آن را با موفقیت به پایان برده‌اند.
وی افزود: توطئه‌ای که طی چند روز گذشته با آن مواجه بودیم، توطئه بسیار بزرگی بود که از ابعاد مختلف آن نه با تحلیل و خبر بلکه با اطلاعات دقیق، آگاه هستیم و به این توطئه بزرگ در ۴۸ ساعت پایان داده شد. 
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: پشتیبانان اغتشاشگران چنان به موفقیت عاملان خود اطمینان داشتند که در همان ساعات اولیه، به شکلی شتاب‌زده شروع به حمایت از اغتشاشگران کردند و به این ترتیب نشان دادند که خودشان عامل اصلی بروز این اغتشاش ها هستند. اغتشاش‌گران با استفاده از کلت‌های خفیف به شکم بسیاری از مردم از فاصله یک متری یا نیم متری شلیک کرده و مردم را کشتند. 
سردار فدوی با اشاره به اینکه نصف جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، بر لزوم نقش‌آفرینی بانوان در زمینه مسائل فرهنگی ازجمله تبیین فلسفه حجاب تأکید و بیان کرد: ۴۰ سال است که تمام خبیثان جهان گرد هم آمده‌اند تا «حجاب» را از جامعه ما بزدایند؛ زیرا اگر حجاب را در جامعه از بین ببرند، می‌توانند اهداف خود را با سهولت بیشتری در کشورمان دنبال کنند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 3 آذر 1398 - 15:53:5