آذری جهرمی در لیست تحریم!

شنبه 2 آذر 1398 - 8:10:26
آذری جهرمی در لیست تحریم!

تهران- الکوثر: وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد نام «محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را به فهرست تحریم‌ شدگان این وزارتخانه اضافه کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده وزیر ارتباطات ایران به دلیل نقشی که در «سانسور گسترده اینترنت» در روزهای گذشته داشته تحریم شده است. 

«استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «ما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را به دلیل محدودسازی اینترنت، از جمله محدودسازی برنامه‌های محبوب پیام‌رسان که به میلیون‌ها ایرانی برای برقراری ارتباط با یکدیگر و با دنیای خارج کمک می‌کنند تحریم می‌کنیم».

وزارت خزانه‌داری آمریکا افزود تمامی دارایی‌های آذری‌جهرمی که در ایالات متحده هستند یا در مالکیت و کنترل اشخاص آمریکایی هستند باید مسدود شده و به دفتر دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا گزارش شوند.

آذری جهرمی در حالی تحریم می شود که مقام‌های ایرانی در روزهای گذشته توضیح داده‌اند قطع اینترنت به دلایل تهدیدهای امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفته است و به محض رفع مشکلات امنیتی مجدداً برقرار خواهد شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 2 آذر 1398 - 8:9:54

دسته بندی :