دبیرکل جنبش نُجَباء : صهیونیست‌ها پشت پرده آشوب‌های عراق هستند

جمعه 24 آبان 1398 - 10:21:49
دبیرکل جنبش نُجَباء : صهیونیست‌ها پشت پرده آشوب‌های عراق هستند

تهران - الکوثر : حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ اکرم الکعبی با اشاره به حوادث اخیر کشور عراق گفت دشمنان اسلام و در رأس آن اسرائیل هرگز خواهان آسایش برای مسلمانان نیستند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، به نقل از ستاد خبری سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه این کنفرانس که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد ، انقلاب اسلامی را آغازگر بیداری مسلمانان در سراسر جهان دانست.  

وی با بیان این‌که پیام جمهوری اسلامی ایران حمایت از مظلومین و مستضعفین است، افزود : کشورهای محور مقاومت نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی به دنبال تحقق این شعار هستند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین الکعبی در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر کشور عراق اظهار کرد: دشمنان اسلام و در رأس آن اسرائیل هرگز خواهان آسایش برای مسلمانان نیستند. 

وی افزود: در عراق، فلسطین و... شاهد توطئه‌‌های گوناگون صهیونیست‌‌ها، عربستانی‌‌ها و اماراتی‌‌ها برای خدشه‌دار کردن وحدت مردم هستیم. این کشورهای می‌خواهند از راهپیمایی مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کنند. 

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان این‌که مردم عراق خواسته‌‌های بر حقی دارند، گفت : دشمنان با نفوذ در راهپیمایی مردم به دنبال تحریک آن‌‌ها هستند. 

وی اضافه کرد : مردم، دولت را از خودشان می‌دانند و علیه فساد که سر منشأ آن حضور آمریکا در عراق است، تظاهرات می‌کنند و دشمنان نیز می‌خواهند از این شرایط سوء استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین الکعبی هدف دشمنان را چپاول عراق عنوان کرد و گفت: دشمنان می‌خواهند با حمایت از گروه‌‌های معلوم الحال حقوق بر حق مردم را زیر پا بگذارند. 

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه هستند به همین دلیل سعی در نفوذ در مدارس و دانشگاه‌‌ها دارند. ولی مردم عراق با بیرون کردن آمریکا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در ادامه سخنان خود بر کنترل فضای مجازی تأکید کرد وگفت : فضای مجازی در دست آمریکا است و او هم این فضا را آلوده کرده است. آمریکایی‌‌ها با استفاده از تکنولوژی‌‌های جدید همانند فضای مجازی به دنبال تحریک مردم هستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 24 آبان 1398 - 10:12:29