تاکید دکتر جبلی بر ضرورت مقابله با رسانه های استکبار

جمعه 24 آبان 1398 - 10:4:18
تاکید دکتر جبلی بر ضرورت مقابله با رسانه های استکبار

تهران - الکوثر : پیمان جبلی معاون برون مرزی صدا و سیما با بیان اینکه در رسانه‌های اسلامی نباید وحدت بین مسلمانان یک شعار و تعارف باشد، گفت: وحدت جهان اسلام باید باور تک‌تک ما باشد، هر حرکتی در رسانه‌های انقلاب نباید ناقض وحدت باشد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از ستاد خبری سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی ، پیمان جبلی معاون رسانه‌های برون مرزی صدا و سیما در نشست فعالان رسانه‌ای تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه هفته وحدت امسال اولین هفته وحدتی است که در چهل سال دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی انقلابی جهانی بود، در عصری که نسخه‌های آمریکا پسند و جهان شمول در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای به دنیا تحمیل شده بود این انقلاب شکل گرفت و آمریکا بعد از جنگ جهانی با تمام قدرت خود ابر قدرت جهان بود که ایران این قدرت را شکست. 

وی افزود : انقلاب اسلامی بزرگترین چالش برای رویکرد آمریکا بود، انقلابی که در حوزه اندیشه و فکر ثابت کرد اسلام می‌تواند پیشگام و ضد ظلم و پیشرو برای پیشرفت باشد، همچنین انقلاب یک الگو روشن برای مبارزین مسلمان بود که از الگو مبارزه برخوردار نبودند.

جبلی بیان داشت : متاسفانه رفتار انقلابی از ذهن مسلمانان بیرون رفته بود و تنها فکر چپ و سوسیالیستی در ذهن‌ها جای گرفته بود، اما انقلاب اسلامی نشان داد که این انقلاب تنها مختص ایران نبوده و مربوط به کل جهان است و دوستان و دشمنان جهانی دارد.

معاون رسانه‌های برون مرزی صدا و سیما بیان کرد: در رسانه‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نباید وحدت بین مسلمانان یک شعار و تعارف باشد، وحدت جهان اسلام باید باور تک‌تک ما باشد، هر حرکتی در رسانه‌های انقلاب نباید ناقض وحدت باشد. اگر دشمنان انقلاب و فطرت بشریت از تمام ابزارهای خود برای شکستن این انقلاب استفاده می‌کنند ما هم باید از این ظرفیت استفاده کنیم. 

وی افزود : برجسته‌سازی از چهره‌ها، افراد، رسانه‌ها و جریان‌های ضدسلطه اعم از مسلمان و غیرمسلمان یک ضرورت است. ما با یک بستر جهانی روبرو هستیم که افسار آن در دست ما نیست، مالکیت شبکه‌های اجتماعی با بیش از چند میلیون عضو در جهان یک چالش بزرگ است، برای مقابله با رسانه‌های استکبار باید با تمام توان مبارزه کرد و از تمام توان جهانی خود برای مقابله با این جریان استبدادی رسانه‌ای استفاده کرد. 

جبلی تاکید کرد: اگر دشمنان انقلاب و فطرت بشریت از تمام ابزارهای خود برای شکستن این انقلاب استفاده می‌کنند ما هم باید از این ظرفیت استفاده کنیم.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 24 آبان 1398 - 9:59:21