پاسخ گروه های فلسطینی به شهادت فرمانده جنبش جهاد اسلامی

سه شنبه 21 آبان 1398 - 15:2:22
پاسخ گروه های فلسطینی به شهادت فرمانده جنبش جهاد اسلامی

تهران- الکوثر: گروه های فلسطین در غزه امروز (سه شنبه) در پاسخ به شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی توسط ارتش صهیونیستی، سرزمین های اشغالی را هدف حملات موشکی قرار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  گردان های "سرایا القدس" شاخه نظامی "جنبش جهاد اسلامی" با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن شهرک صهیونیستی "سدیروت" خبر دادند.

 این جنبش در بیانیه خود با تاکید بر آمادگی کامل رزمندگان فلسطینی، خاطرنشان کرد که برای پاسخ به این جنایت، مرزی وجود ندارد و پاسخ ما به اندازه شدت این جنایات رژیم اشغالگر خواهد بود.

پایگاه خبری "فلسطین الیوم" نیز تاکید کرد که سرایا القدس و گروه های مقاومت، "تل آویو" و شهرک های اطراف غزه را هدف حملات موشکی خود قرار داده اند.

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز با صدور بیانیه ای، رژیم صهیونیستی را مسوؤل تمام پیامدهای این اقدامات دانست و خاطر نشان کرد، جنایت و ترور بدون مجازات نمی ماند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات ارتش و سرویس های امنیتی یک ساختمان در غزه هدف قرار گرفت که  "بهاء أبو العطا" یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و همسر وی در آن حضور داشت.

گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با تأیید خبر شهادت ابوالعطاء، رژیم صهیونیستی را تهدید کردند که از این رژیم انتقام خواهند گرفت.


سه شنبه 21 آبان 1398 - 14:6:45