درخواست علمای مسلمان برای تحریم امارات

دو شنبه 20 آبان 1398 - 14:15:3
درخواست علمای مسلمان برای تحریم امارات

تهران- الکوثر: علمای مسلمان از ملت‌ها و دولت‌های عربی و اسلامی در سرتاسر جهان اسلام خواستند امارات و کالا‌های آن را به سبب نقش این کشور در کشتار مسلمانان، تحریم کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره اعلام کرد شماری از علمای مسلمان، تحریم سیاسی و اقتصادی امارات را در پی دسیسه‌چینی این کشور و کشتار مسلمانان در یمن و لیبی، خواستار شدند. 

87 تن از علمای مسلمان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کردند: امارات از پول‌های خود برای کشتار مسلمانان در سرتاسر جهان استفاده می‌کند. بر کسی پوشیده نیست دولت امارات جنایت و به بازی گرفتن جان مسلمانان را به اوج خود رسانده است. در حمله ظالمانه علیه ملت‌ها و دولت‌های مسلمان، از جمله مصر و کودتا علیه محمد مرسی، رئیس جمهور منتخب این کشور، یا لیبی و یمن، یا تعرض به اقلیت‌ها، مثل اوضاع مسلمانان چین (ایغورها) یا منطقه کشمیر، امارات دست دارد و آشکار و نهان پول‌های خود را در این امور به کار می‌گیرد.

در ادامه این بیانیه امده است: امارات با پول‌های خود، سلاح، تجهیزات، هواپیما و مزدوران را می‌خرد و آن‌ها را به عنوان پیک مرگ برای مسلمانان گسیل و شهرهایشان را ویران می‌کند.

علمای مسلمان از ملت‌ها و دولت‌های عربی و اسلامی در سرتاسر جهان اسلام خواستند امارات و کالا‌های آن را تحریم کنند و از بازرگانانی که در امارات فعالیت می‌کنند، درخواست کردند از این کشور رویگردان شده و بنادر آن را تحریم کنند، زیرا امارات از پول‌های آنان برای کشتار مسلمانان استفاده می‌کند و این پول‌ها یاری‌کننده این کشور برای جنگ و ارتکاب جنایت است.

در پایان این بیانیه آمده است: امارات این پول‌ها را صرف کشتار مسلمانان و حمایت مالی از مزدوران می‌کند و با آن کودتا‌هایی را علیه دولت‌های قانونی ترتیب می‌دهد، رویا‌های ملت‌های عربی را برای رهایی از ظلم و استبداد به باد می‌دهد و علیه مقاومت فلسطین دسیسه‌چینی می‌کند و در حمایت از صهیونیست‌ها با اقدامات تروریستی آنان را هدف می‌گیرد و در واقع امارات از پول‌های مسلمانان برای کشتار آنان مدد می‌جوید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 آبان 1398 - 14:14:57

دسته بندی :