ادعای سایت بلژیکی:

ویلموتس از ایران می رود؟!

سه شنبه 14 آبان 1398 - 11:57:52
ویلموتس از ایران می رود؟!

تهران- الکوثر: یک سایت بلژیکی ادعا کرد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله 9 روز تا دیدار حساس با عراق در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر که طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است 23 آبان در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شود در بلژیک حضور دارد و تاکنون به کشورمان بازنگشته است.

طبق ادعای سایت نیوزبلد بلژیک، ویلموتس که پس از حدود شش ماه فعالیت در ایران تاکنون موفق به دریافت مطالباتش نشده است از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است قراردادش فسخ شود.

این درحالی است که لورن اسپینوزی، مربی فرانسوی دروازه بان‌های تیم ملی که در اردو‌های ابتدایی تیم ملی زیرنظر ویلموتس دروازه بان‌های ملی پوش ایران را تمرین می‌داد به دلیل مشکلات مالی در آخرین اردوی این تیم که برای بازی با کامبوج و بحرین برگزار شد شرکت نکرد. این درحالی است که تیم ملی ایران 14 نوامبر دیدار حساسی با عراق پیش رو دارد.

همچنین طبق ادعای این سایت مسئولان باشگاه رویال آنتورپ از عملکرد لاژلو بولونی رضایت کاملی ندارند و در صورت قطع همکاری با او، حضور ویلموتس در این تیم تعجب برانگیز نیست چرا که سرمربی سابق تیم ملی بلژیک ارتباط مناسبی با لوسیانو دی اونفوریو یکی از مدیران آنتورپ دارد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 14 آبان 1398 - 11:54:0