بسته شدن حساب توئیتری عضو دفتر سیاسی حماس

دو شنبه 13 آبان 1398 - 12:35:0
بسته شدن حساب توئیتری عضو دفتر سیاسی حماس

تهران - الکوثر : شبکه اجتماعی توئیتر ، حساب کاربری «عزت رشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را مسدود کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شبکه توییتر تاکنون حساب‌های کاربری بسیاری از فعالان ، رهبران ، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های فلسطینی را مسدود کرده است. 

"عزت رشق" این اقدام توییتر را اتخاذ سیاست دوگانه درخصوص فلسطین و جانبداری آشکار از رژیم اشغالگر صهیونیستی و پذیرش روایت‌های دروغین این رژیم و در تضاد با ارزش‌های آزادی بیان دانست. 

عضو دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: حذف حساب‌های کاربری مردم فلسطین هرگز مانع تلاش آن‌ها برای افشای جنایات دشمن صهیونیستی نخواهد شد. 

توئیتر شنبه گذشته نیز حساب شبکه تلویزیونی المنار لبنان را به دلیل آن چه که نقض قوانین این شبکه اجتماعی خوانده، تعلیق کرده است. 

پیش تر چند تَن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از «جک دورسی» مدیر عامل توئیتر به دلیل میزبانی از حساب‌های کاربری وابسته به جنبش‌های حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) انتقاد کرده بودند. 

دولت آمریکا پیش از این، فشارها علیه نیروهای مقاومت در منطقه را افزایش داده و تحریم‌های شدیدی علیه آن‌ها اعمال کرده بود. 

روزنامه‌نگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی بارها از استانداردهای دوگانه رسانه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر در برخورد با مسائل مربوط به اسرائیل و فلسطین انتقاد کرده‌اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 13 آبان 1398 - 12:33:7

دسته بندی :