تاکید انصارالله بر لزوم اقدام سازمان ملل برای توقف جنگ در یمن

سه شنبه 7 آبان 1398 - 11:29:0
تاکید انصارالله بر لزوم اقدام سازمان ملل برای توقف جنگ در یمن

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش انصارالله یمن در دیدار فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن، خواستار اقدام سازمان ملل برای توقف جنگ علیه یمن و محاصره آن شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه از دیدار «سید عبدالملک الحوثی» دبیرکل این جنبش و «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن خبر داد. 

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت : دبیر کل این جنبش در این دیدار بر اهمیت توقف کامل تجاوزگری، پایان محاصره یمن و حل مسائل انسانی در سطوح مختلف تاکید کرد. 

به گفته عبدالسلام ، دبیر کل انصارالله در دیدار با فرستاده سازمان ملل ، تاکید کرد: حمله نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و محاصره اقتصادی هرگز به صلح در یمن و منطقه منجر نمی‌شود.  

سخنگوی جنبش انصارالله یمن افزود: «عبدالملک بدرالدین» همچنین طرح‌های مختلفی از جنبش انصارالله را به «مارتین گریفیتس» یادآوری کرد که از طریق آن‌، صدها تَن از اسرا آزاد شدند. 

عبدالسلام در ادامه به نقل از سید عبدالملک الحوثی اعلام کرد: درگیر شدن سازمان ملل در مسائل داخلی یمن منجر به بی‌ثباتی و ادامه تنش‌ها می‌شود، درحالی که این موضوع با وظیفه سازمان ملل مغایرت دارد. 

«مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن روز یکشنبه برای دیدار با مسئولان جنبش انصارالله وارد صنعاء شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 7 آبان 1398 - 11:23:49

پربازدیدها