مشهد دوشنبه ۶ آبان «تعطیل» است

شنبه 4 آبان 1398 - 16:11:38
مشهد دوشنبه ۶ آبان «تعطیل» است

تهران- الکوثر: استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش گره‌های ترافیکی در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)، کلیه ادارات و دستگاه‌های دولتی شهر مشهد غیر از بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و اورژانس، روز دوشنبه ۶ آبان ۹۸ تعطیلند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   علیرضا رزم‌حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف تسهیل خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی و جلوگیری از تشدید گره‌های ترافیکی در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع)، فقط شهر مشهد در روز دوشنبه 6 آبان تعطیل است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن روز دوشنبه بین روزهای تعطیل یکشنبه و سه‌شنبه به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، روز دوشنبه ۶ آبان‌ماه تعطیل است.

درهمین ارتباط : برنامه‌‏های عزاداری شب و روز ارتحال پیامبر اکرم(ص) در حرم رضوی اعلام شد

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) همزمان با ایام شهادت این امام همام هستند، خاطرنشان کرد: با عنایت به افزایش چشمگیر حضور گسترده زائران در مشهد مقدس نسبت به سال‌های گذشته و فراهم کردن توفیق بیشتر در میزبانی از زائران، همچنین در جهت تسهیل در رفت و آمد زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و به منظور کاهش گره‌های ترافیکی ناشی از فعالیت نهادها و ادارات اجرایی مستقر در مناطق مرکزی شهر مشهد، کلیه ادارات و دستگاه‌های دولتی شهر مشهد به غیر از بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدمات، امدادرسانی و اورژانس، در روز دوشنبه 6 آبان 98 تعطیل هستند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: مدیران با رعایت مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری ترتیبی اتخاذ می‌کنند تا به نحو مطلوب جبران ساعت کاری روز مذکور در سایر روزهای کاری ماه صورت گیرد.


شنبه 4 آبان 1398 - 16:3:35

دسته بندی :