سناریوسازی جدید آلبانی علیه ایران

پنج شنبه 2 آبان 1398 - 11:13:52
سناریوسازی جدید آلبانی علیه ایران

تهران- الکوثر: پلیس آلبانی بدون ارائه هیچ‌گونه مستنداتی، ایران را به تلاش برای انجام فعالیت های مخرب در آلبانی متهم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  پلیس آلبانی در بیانیه‌ای مدعی شد یک تیم وابسته به ایران را که قصد انجام عملیات علیه عناصر گروهک تروریستی منافقین در آلبانی داشته منهدم کرده است.

آلبانی پیشتر نیز (دسامبر 2018) دو دیپلمات ایرانی را به تلاش برای انجام فعالیت های مخرب در آلبانی متهم و آن ها را اخراج کرده بود.

وزارت خارجه آلبانی در آن زمان اعلام کرد "تیرانا" Tirana این اقدام را بعد از هماهنگی با آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام داده است.

آلبانی مدت‌هاست به پناهگاه تروریست های مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

هم اکنون بیش از 2000 نفر از عناصر گروهک تروریستی منافقین در آلبانی حضور دارند.

گروهک تروریستی منافقین از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در عملیات مختلف تروریستی بیش از 17 هزار شهروند ایرانی را ترور کرده است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در تلاش هستند درچارچوب جنگ‌روانی، ایران را هدف اتهام قرار دهند و از این طریق روابط ایران و اتحادیه‌اروپا را در مرحله اجرای تحریم‌های آمریکا تخریب کنند.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا، سه شنبه 8 می 2018 به طور یکجانبه با نقض تعهدات واشنگتن ذیل برجام کشورش را از این توافق بین المللی خارج و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای را اعلام کرد.

این اقدام ترامپ با محکومیت گسترده داخلی و بین المللی مواجه شده اشت.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضای اصلی جبهه مقاومت،  نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - صهیونیستی در منطقه دارد.


پنج شنبه 2 آبان 1398 - 11:12:35