دبیرکل انصارالله یمن : از ایران حمایت می کنیم

چهار شنبه 20 شهریور 1398 - 10:30:8
دبیرکل انصارالله یمن : از ایران حمایت می کنیم

تهران - الکوثر : سید عبدالملک بدرالدین دبیر کل جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز عاشورا بر مقاومت تا پیروزی در برابر متجاوزین به یمن تأکید کرد و گفت، یمن از جمهوری اسلامی ایران در برابر فشار ها حمایت می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دبیر کل جنبش انصارالله یمن عصر سه‌شنبه در جمع دهها هزار نفر از مردم صنعاء  گفت: جنگ یمن که در آن تاکنون دهها هزار کشته و زخمی و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند نشان دهنده مظلومیت مردم این کشوراست و صحنه یمن امروز «کربلای معاصر» است.  

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» بابیان اینکه یمنی‌ها با مردم در ایران اسلامی، لبنان، سوریه و بحرین  ابراز همبستگی می‌کنند افزود، ملت مقاوم یمن از استقلال خود نیز کوتاه نمی‌آیند و موضعش دشمنی با اسرائیل و ایستادگی در کنار مردم فلسطین و مقابله با آمریکا و سیاست‌های استعمارگری آنهاست.

رهبر انصارالله یمن ضمن محکوم کردن  تلاش برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی این اقدام را یک خیانت بزرگ دانست  و تاکید کرد، انصارالله یمن روابط خود را با کشورهای عربی بر اساس «برادری اسلامی» پی‌ریزی می‌کند.

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» کارزار کربلا را جنگ بین حق و باطل،  عدالت و ظلم،  و میان آزادگی و بردگی دانست و تصریح کرد، مسأله دیروز همان مسأله امروز است و مشکل همچنان باقی است و گزینه‌های پیش رو نیز همانها هستند و طبیعتا همان نتایج و آثار را در پی دارند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 20 شهریور 1398 - 10:20:1