امیر حاتمی: مقاومت از محورهای دیپلماسی دفاعی ایران است

چهار شنبه 13 شهریور 1398 - 13:52:46
امیر حاتمی: مقاومت از محورهای دیپلماسی دفاعی ایران است

تهران- الکوثر: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز دیپلماسی مقاومت یکی از محورهای مهم و تاثیرگذار در دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولین نیروی قدس و فرماندهی اطلاعات خارجی سپاه و مسئولین امور بین الملل وزارت دفاع، با بیان اینکه دیپلماسی مقاومت، بخشی از عرصه مقاومت و جهادگری است، گفت: فعالان این عرصه ثواب جهادگران واقعی را خواهند داشت.

وی با قدردانی از همه فعالان عرصه مقاومت شامل جهادگران عرصه نظامی و دیپلماسی مقاومت اظهارداشت: امروز با لطف و عنایت خداوند، رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و مجاهدت تمامی جهادگران این عرصه، مقاومت به اوج افتخار رسیده و خاری در چشم دشمنان است و به همین دلیل نیز آنها این را بر نمی تابند.

امیر حاتمی افزود: توطئه بسیار بزرگی علیه منطقه طراحی شده بود و مجریان این طرح را، شرور ترین افراد انتخاب و در قالب گروه های تکفیری - تروریستی جمع کرده بودند و چنانچه مردان عرصه مقاومت نبودند، علاوه بر اینکه جاه طلبی های رژیم صهیونیستی به پشتوانه حامیان مستکبر غربی، به مناطقی بسیار فراتر از مرزهای کنونی این رژیم رسیده بود.

وی خاطرنشان کرد: تحولات ماه های اخیر در بخش های مختلف این منطقه از جمله آنچه در صحنه مقاومت لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، بار دیگر نشان داد استکبار و عوامل آنها زبانی به غیر از زور را درک نمی‌کنند.

در این مراسم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از فعالان عرصه مقاومت قدردانی کرد.


چهار شنبه 13 شهریور 1398 - 12:9:21