نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت ؛

تعهد طرف سعودی به تامین امنیت و احترام حجاج ایرانی

یک شنبه 16 تیر 1398 - 14:17:29
تعهد طرف سعودی به تامین امنیت و احترام حجاج ایرانی

تهران - اختصاصی الکوثر : حجت‌الاسلام والمسلمین "سید عبدالفتاح نواب" نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با حضور در برنامه تلویزیونی "لقاءخاص" در مورد مسائل و شرایط حضور حجاج ایرانی درحج امسال گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، وی ضمن تاکید بر توافق و تفاهم در خصوص حفظ امنیت و احترام حجاج ایرانی از طرف سعودی در سفر حج تمتع امسال، خاطر نشان کرد: در تفاهم نامه و تضمین هایی که از طرف سعودی گرفته شده است، بندی جداگانه در خصوص مراسم برائت از مشرکان آمده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به فعالیتهای سیاسی، فرهنگی واجتماعی بعثه مقام معظم رهبری در حج امسال نیز پرداخت و به ایجاد روحیه وحدت بین مسلمانان در حج که یکی از اهداف حج است اشاره کرد. 

همچنین حجة الاسلام نواب در پاسخ به دلایل عدم پرداخت دیه شهدائ حج سال 1394 توسط سعودیها، مهمترین دلیل را نداشتن رابطه دیپلماسی بین دو کشور برشمرد.

ضبط این گفتگوی ویژه ، با اجرای میثم ماجد به پایان رسیده و در روزهای آتی از شبکه جهانی الکوثر به زبان عربی پخش خواهد شد.

گفتنی است ، برنامه "لقاءخاص" ، کاری از گروه سیاسی و خبر شبکه جهانی الکوثر است که با دعوت از چهره های سرشناس داخلی و بین المللی در حوزه های 

مختلف سیاسی، اجتماعی، و فرهنگی به گفتگوی صریح و روشن در برنامه می پردازد و در میان مخاطبان این شبکه ازجایگاه ویژه ای برخوردار است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 16 تیر 1398 - 14:12:3

عکسهای بیشتر :