تقدیر از بهترین مجریان شبکه الکوثر از نگاه مخاطبان

شنبه 4 خرداد 1398 - 13:30:34
تقدیر از بهترین مجریان شبکه الکوثر از نگاه مخاطبان

تهران - ویژه الکوثر: در حاشیه شورای مدیران شبکه جهانی الکوثر، طی مراسمی از خانم "فاطمه ابراهیم" بابت کسب عنوان "بهترین مجری زن" از نگاه مخاطبان، برای اجرای اخبار این شبکه، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، فاطمه ابراهیم، مجری جوان و لبنانی شبکه جهانی الکوثر، کارشناس ارشد روزنامه نگاری و فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبائی است و از سال 1392 با عنوان دبیر خبر، خبرنگار و مجری با این شبکه همکاری داشته است.

همچنین دراین جلسه ، از آقای "لیث جعفر حسین" بابت کسب عنوان "بهترین مجری مرد از نگاه مخاطبان" برای اجرای قابل تحسین در برنامه زنده "مع المشاهدین" تشکرو تقدیر شد.

لیث جعفر حسین، فارغ التحصیل مدرسه عالی آموزش فیلم سازی و لیسانس علوم قرآنی است و از سال 1375 تاکنون ، تحت عنوان مجری، تهیه کننده، دوبلور، مترجم و فیلم نامه نویس در سیمای عربی و شبکه الکوثر مشغول به فعالیت می باشد.

لازم به ذکر است که برنامه مع المشاهدین که از سال 1385 به روی آنتن شبکه الکوثررفته است با دعوت از چهره های شاخص سینما و تلویزیون ایران، به معرفی آثار فاخر و پرمخاطب ایرانی به جهان عرب می پردازد و از جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان شبکه جهانی الکوثر در سرتاسر دنیا برخوردار است.



خبرهای ویژه شبکه الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 


شنبه 4 خرداد 1398 - 12:53:17

عکسهای بیشتر :

دسته بندی :