رهبر انقلاب: هرچقدر خودمان اراده کنیم نفت صادر می کنیم!

چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398 - 13:52:1
رهبر انقلاب: هرچقدر خودمان اراده کنیم نفت صادر می کنیم!

تهران- الکوثر: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ملت ایران دشمنی آمریکا را بدون پاسخ نخواهد گذاشت تاکید کردند ما هرچقدر نیاز داریم و خودمان اراده کنیم، نفت صادر می کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، گزیده‌ای از بیانات امروز- چهارشنبه- حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا را در دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور به مناسبت هفته‌ کار و کارگر منتشر کرد.

رهبر معظم انقلاب درباره‌ حرکت اخیر آمریکا برای تحریم فروش نفت ایران؛ فرمودند: تلاش آنها به جایی نمی رسد. ما آن‌قدری که نیاز داریم و خودمان اراده می کنیم، می توانیم نفت خود را صادر کنیم.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: آمریکایی ها به خیال خودشان راه را مسدود کرده‌اند اما ملت فعال و مسئولین بیدار اگر دامن همت به کمر بزنند بسیاری از بن‌بست‌ها را باز خواهند کرد.
ایشان خاطرنشان کردند: همچنین آمریکایی ها بدانند این دشمنی بی‌جواب نخواهد ماند و پاسخ این دشمنی را خواهند گرفت. ملت ایران ملتی نیست که در مقابل دشمنی آنها ساکت بنشیند.
ایشان خاطرنشان کردند: ثالثاً هرچه ما کمتر وابسته به این شکل از فروش نفت باشیم، قدر میدانیم و این برای ما بهتر است.
حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: دشمن علیه ملت و انقلاب عظیم و جمهوری اسلامیِ ما، که فریاد عدالت را در جهان سر داده و ملتها را متوجه خود ساخته، بارها اقدام کرده و ناکام شده است.
ایشان همچنین فرمودند: حالا هم پرداخته به مسائل گوناگون اقتصادی و میگویند میخواهیم ملت ایران را به زانو دربیاوریم. اما بدانند ملت ایران در مقابل آنها به زانو درنخواهد آمد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398 - 13:51:55