سیاستمدار عراقی: سپاه، حزب الله و حشدالشعبی امید ملت های منطقه هستند

دو شنبه 26 فروردین 1398 - 15:35:13
سیاستمدار عراقی: سپاه، حزب الله و حشدالشعبی امید ملت های منطقه هستند

بغداد- الکوثر: یک سیاستمدار عراقی در واکنش به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران در صفحه رسمی فیسبوک خود نوشت: سپاه پاسداران، حزب الله لبنان و حشد الشعبی عراق مایه امید ملت ها و پایه ثبات برای منطقه هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «محمد سعدون الصیهود» در یادداشتی در صفحه فیسبوک خود در واکنش به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران نوشت: علت دشمنی آمریکا و صهیونیست ها با حشدالشعبی، حزب الله لبنان و سپاه پاسداران آن است که این نیروها مانع تحقق اهداف طرح های آمریکایی صهیونیستی در منطقه شده اند.

وی افزود: سپاه، حزب الله و حشدالشعبی امید ملت ها و پایه ثبات برای منطقه هستند و به همین علت خاری در چشم پروژه صهیونیستی- آمریکایی در منطقه می باشند.
نماینده پیشین پارلمان عراق همچنین مسائلی چون درخواست انحلال حشد الشعبی، قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم و اعمال تحریم علیه حزب الله لبنان را تنها خدمت به رژیم صهیونیستی دانست.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
جمهوری اسلامی ایران نیز در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 26 فروردین 1398 - 14:49:30

دسته بندی :