­ عالی ترین مقام نظامی ایران اسلامی به خطرناکترین نقطه سوریه پا گذاشت

سه شنبه 28 اسفند 1397 - 12:55:53
­ عالی ترین مقام نظامی ایران اسلامی به خطرناکترین نقطه سوریه پا گذاشت

تهران- الکوثر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با ورود به عمق مناطق عملیاتی سوریه در دیر الزور، المیادین و البوکمال از نزدیک با مدافعان حرم ، رزمندگان سوری و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  ­سردار سرلشکر محمد باقری به شرق سوریه سفر کرد تا نحوه عملیات ارتش نیروهای مردمی سوریه و مدافعان حرم را برای پاکسازی آخرین نقاط باقیمانده که با حمایت آمریکا و کشورهای مرتجع عرب دست داعش مانده است ، بررسی کند.
سردار سرلشکر باقری با ورود به نقطه مرزی عراق و سوریه و بازدید از این گذرگاه استراتژیک بر روی خاک ریزی رفت که تنها 200 متر با نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش فاصله داشت.
به محض ورود سرلشکر باقری به این نقطه خطرناک پهپادها و جنگنده های آمریکایی نیز بر فراز البوکمال به پرواز درآمدند، اما رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به بازدید و ارزیابی خود در عمق مناطق عملیاتی ادامه داد.
سرلشکر باقری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما در خاک ریزی میان حق و باطل با تاکید بر ادامه حرکت جبهه مقاومت برای پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث وجود تروریستها ، گفت، روحیه رزمندگان بسیار عالی بود و آنها منتظر فرمان مسئولان ذیربط برای بیرون راندن همه تروریستها از سوریه هستند.
وی با اشاره به اینکه قسمت شرقی فرات با حمایت آمریکا ، صهیونیستها و کشورهای مرتجع عربی هم اکنون تعداد اندکی داعشی و تروریستها تکفیری است ، و به محض ورود ما به این منطقه هواپیماهای امریکایی هم به پرواز درآمدند، گفت ، بیگانگان باید از خاک کشور مقاومت خارج شوند و در شمال و ادلب نیز ترکیه باید به وعده ای که در مذاکرات آستانمه داده است ، به سرعت عمل کند و کل خاک سوریه پاکسازی شود.
سردار سرلشکر باقری همچنین از ساحل فرات المیادین و دیرالزور نیز بازدید کرد و در هرمنطقه با فرماندهان و رزمندگان دیدار و گفتگو کرد.


سه شنبه 28 اسفند 1397 - 12:40:46