سرلشکر باقری: مبارزه با تروریسم تا شکست کامل آن ادامه می یابد

دو شنبه 27 اسفند 1397 - 18:15:6
سرلشکر باقری: مبارزه با تروریسم تا شکست کامل آن ادامه می یابد

دمشق- الکوثر: سرلشگر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح تاکید کرد مبارزه با تروریسم در منطقه تا نابودی کامل آن ادامه می یابد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وی در پایان اجلاس سه جانبه در دمشق در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با اعلام این مطلب افزود: «مسیری را که جمهوری اسلامی ایران در این ارتباط با برادران سوری و عراقی آغاز کرده است، ادامه خواهیم داد».

باقری در ادامه تاکید کرد که ارتباط جاده ای بین سوریه و عراق برای امور تجاری و زایران برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است.
باقری تصریح کرد، امروز در جریان برگزاری جلسه سه جانبه بیشتر از گذشته اهداف و برنامه های خود را هماهنگ کردیم. وی با تاکید بر این که هدف این مرحله تثبیت حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه و خارج شدن همه قوایی است که بدون اجازه دولت سوریه در این کشور حضور پیدا کرده اند تصریح کرد، اقدامات سه کشور تا شکست کامل تروریست ها ادامه خواهد داشت و باید قوایی که در مقابله با تروریست ها با هم کار کردند و خون شهدای آنان در هم آمیخته شد، آینده ای آزاد و مستقل برای کشورهای منطقه رقم بزنند.
وی ادامه داد، کشورهای منطقه ما به عنوان مهم ترین منطقه جهان با مشکلاتی مانند دخالت صهیونیست ها و قدرت های بزرگ مواجه هستند و ان شاء الله با هماهنگی به سمت آزادی و استقلال کامل حرکت خواهیم کرد و باید مرحله به مرحله اقداماتی را انجام دهیم.
باقری در ادامه تاکید کرد، تروریست ها در عراق و سوریه امنیت جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کردند و بر اساس درخواست کشورهای عراق و سوریه جمهوری اسلامی ایران مستشار نظامی به عراق و سوریه اعزام کرد.
وی ادامه داد، جمهوری اسلامی ایران در حداکثر توانایی وارد عمل شد و با هماهنگی کامل با دولت سوریه و عراق وارد این نبرد شد و توانست اقدامات اساسی انجام دهد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد، همانگونه که ما بر عدم ورود نیروهای مسلح بیگانگان به هر یک از کشورهای منطقه بدون اجازه قانونی دولت های آن تاکید داریم، خود ما نیز با اجازه این دولت ها وارد کشورهای مزبور شدیم و تا زمانی که دولت قانونی بخواهد با تروریست ها در اینجا (سوریه) مقابله می کنیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 27 اسفند 1397 - 18:15:0