سردار سلیمانی : تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد

پنج شنبه 9 اسفند 1397 - 13:58:31
سردار سلیمانی : تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد : ملت ایران در دوران دفاع مقدس توانست بحران جنگ را به نتایج ارزشمندی تبدیل کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر پاسدار سلیمانی صبح امروز در اجلاسیه کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان گفت : تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران این کنگره عمیق به نیابت از همه مردم کرمان گفت : بیانات مقام معظم رهبری درطلیعه این برنامه در خصوص شهدا و کنگره شهداکرمان پخش شد پرازحکمت بود از همین جهت به نیابت از همه شما دست ایشان را میبوسم و طول عمر با برکت برای ایشان از خداوند خواستاریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تاکید بر اینکه تهدید دشمن برای مردم ایران به فرصت تبدیل شد، گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس توانست بحران جنگ را به دو نتیجه ارزشمند تبدیل کند. یک مسئله اینکه در زدودن فرهنگ پوسیده نظام پهلوی ، تأثیر دفاع مقدس بالاترین بود و دیگر اینکه گلزار پر افتخار شهدا در زنده کردن ارزشهای دینی نقش موثری داشت. 

سردار سلیمانی با گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت : سرمشق دفاع از حرم همان دفاع مقدس بود. چرا دشمن اصرار به برجام 2 و برجام منطقه دارد چون قدرتی که اسلام اصیل در مقابل با اسلام وهابی شکل گرفته با این برجام خشکانده شود در واقع هدف خشکاندن جریانهای اسلامی در منطقه در برجام 2 است و البته این آخر ماجرا نیست و تا برجام 3 و خشکاندن کامل ایران و اسلام ادامه دارد. امروز اقتدار واقعی را ایران دارد بخاطر تمسک به اسلام و مذهب وگرنه اروپا و آل سعود کوتوله های سیاسی هستند که اقتدار عاریه ای دارند زیرا ترامپ امنیت و بقای آنها را وابسته به خودش می داند.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه علمای کرمان در صدر مجاهدتها در قبل و بعد از انقلاب بودند ، تصریح کرد : در زمان دفاع مقدس اغلب علمای کرمان یا فرزندانشان در دفاع مقدس شرکت کردند و به شرف جانبازی نایل آمدند یا اغلب آنها افتخار پدر شهید پیدا کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 9 اسفند 1397 - 13:51:41