درخواست ساکنان استان ادلب از ارتش سوریه

سه شنبه 30 بهمن 1397 - 17:48:7
درخواست ساکنان استان ادلب از ارتش سوریه

دمشق - الکوثر : در پی تشدید درگیری بین گروه های تروریستی مستقر در استان ادلب ، وقوع انفجارها و اجرای عملیات ترور شماری از سرکردگان گروه های تروریستی و همچنین آدم ربایی و گروگانگیری غیر نظامیان ، ساکنان این استان آزادی این منطقه از چنگال تروریست ها را خواستار شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در پی درگیری بین تروریست ها، استان ادلب عرصه وقوع برخی انفجارها و ترور شماری از رهبران گروه های تروریستی است. در یکی از مقرهای گروه های ترویستی وابسته به گروه موسوم به تحریرالشام در مرکز شهر ادلب ، انفجارهای گسترده ای روی داد که به کشته و زخمی شدن شماری از آنها منجر شد.

ادلب که به عرصه اختلافات بین گروه های تروریستی تبدیل شده است ، همواره شاهد وقوع انفجارهایی است ؛ به ویژه که این گروه ها شهرها و روستاهای این استان را به عنوان مقرهای خود برگزیده اند.

استان ادلب روزانه عرصه ده ها عملیات ترور شماری از سرکردگان این گروه های تروریستی ، از طریق مین گذاری یا کمین کردن است و این قضیه به شکل گسترده ای بر زندگی غیر نظامیان تاثیر گذاشته و به افزایش شمار قربانیان ، بر اثر درگیری بین گروه های تروریستی در خیابان های شهرها و روستاها منجر شده است.

هرج و مرج در ادلب به وقوع انفجارها و ترورها محدود نیست ؛ بلکه اخیرا عملیات آدم ربایی بین گروه های ترویستی و همچنین گروگان گیری غیر نظامیان و طلب پول در ازای آزادی آنها در این استان صورت می گیرد و این قضیه عرصه را بر ساکنان استان ادلب تنگ کرده است و آنها خواستار آزادی این استان از چنگال تروریست ها هستند.

استان ادلب به عرصه ای مناسب برای تشدید درگیری بین گروه های تروریستی تبدیل شده است. کشتار، ویران کردن و اقدامات تروریستی روش این گروه های ترویستی است که برای از بین بردن نشانه های زندگی تلاش می کنند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 30 بهمن 1397 - 17:35:13

دسته بندی :