امیر دریادار سیاری : امروز به قدرت منطقه ای تبدیل شده ایم

چهار شنبه 17 بهمن 1397 - 11:32:50
امیر دریادار سیاری : امروز به قدرت منطقه ای تبدیل شده ایم

تهران - الکوثر : معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت امروز جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی در منطقه است و به قدرت منطقه ای تبدیل شده ایم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر دریادار سیاری در نشست صمیمی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با مردم و اصحاب رسانه در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود : انقلاب ما 22 بهمن 1357 پیروز شد در حالی که قبل از پیروزی انقلاب تهدیدهای دشمن علیه جمهوری اسلامی عنوان و اجرا شد که همه این اقدامات برای شکست انقلاب و جلوگیری از پیروزی انقلاب بود.

وی در ادامه به استراتژی های شکست خورده دشمنان و استکبار اشاره کرد و گفت : اولین استراتژی دشمنان اختلاف افکنی قومی و مذهبی بود که در کشور راه انداختند اما دیدیم که شکست خوردند ، استراتژی بعدی ترور بود که در مقاطع زمانی مختلف انجام دادند اما آن نیز شکست خورد اما بعد از آن استراتژی های منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران ، حمله مستقیم به کشور در طبس ، هشت سال جنگ تحمیلی که با همت ملت قهرمان ایران اسلامی شکست خورد که در واقع همه اینها استراتژی ها و انواع تحریم های شکست خورده دشمن است.

امیر سیاری ادامه داد : بعد از آن نیز فتنه سال 76 و 88 و یا در دی ماه سال 96 فتنه دیگری طراحی کردند تا بتوانند دوباره به ایران برگردند اما همه این استراتژی ها شکست خورد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ­گفت : بزرگترین دستاوردهای ما نیز این بوده که انقلاب را حفظ کردیم و عظمت انقلاب حفظ شد ، سرافرازی جمهوری اسلامی ایران حفظ شد علی رغم همه تهدیدها و هشت سال جنگ تحمیلی تمامیت ارضی کشور حفظ شد ، استقلال کشور حفظ شد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان بالا رفت که قبل از آن چنین جایگاهی در جهان نداشتیم.

وی ادامه داد : امروز جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی است و مگر می توانند بدون حضور ما کاری انجام دهند و ما امروز به قدرت منطقه ای تبدیل شده ایم و برای کشورهای آزادی بخش جهان الهام بخش هستیم.

امیر سیاری گفت : البته باید دید چه کرده ایم که این دستاوردها را به دست آورده ایم و توانسته ایم حفظ کنیم و چه باید بکنیم تا با دو استراتژی جنگ نرم و جنگ اقتصادی دشمن مقابله کنیم و قبل از پیروزی 57 کجا بوده ایم و علی رغم استراتژی های طراحی شده دشمنان امروز اینجا ایستاده ایم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 17 بهمن 1397 - 11:32:26