دبیرکل حزب الله: چهل سالگی انقلاب اسلامی یعنی شکست آمریکا

سه شنبه 16 بهمن 1397 - 9:17:12
دبیرکل حزب الله: چهل سالگی انقلاب اسلامی یعنی شکست آمریکا

تهران- الکوثر: سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بیانگر شکست توطئه ها و محاسبات آمریکاست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبیر کل حزب الله لبنان دوشنبه شب در سخنانی که از شبکه تلویزیونی المنار پخش شد تاکید کرد: چهل سال است که انقلاب اسلامی ایران به رغم دشمنی شیطان بزرگ مقتدرانه ایستاده است و دستاوردهای بزرگی را محقق کرده است.
سید حسن نصر الله تصریح کرد: پیروزی انقلاب مبارک اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) شرایط منطقه را تغییر داد و جهان را از مرحله ای به مرحله دیگری سوق داد، به طوری که این انقلاب نقطه عطف تاریخی به شمار می رود. برای ما این پیروزی بسیار مهم است زیرا پیروزی انقلاب اسلامی به سرنوشت منطقه ما و سرنوشت فلسطین و مقاومت و درگیریهای منطقه و سرنوشت امت و تاریخ و تمدن ما ارتباط پیدا می کند.
وی افزود: در سابق تنها به برگزاری جشن اکتفا می کردیم اما این بار چون چهل سال از این انقلاب می گذرد برای آن اهمیت زیادی قائل هستیم به ویژه اینکه شیطان بزرگ آمریکا از اولین روز پیروزی امام خمینی (ره) و بیرون رفتن شاه از ایران اعلام کرد این انقلاب بیشتر از دو یا سه ماه دوام نخواهد آورد و این نظام سرنگون خواهد شد. بعد گفتند شش ماه دیگر سرنگون می شود. پس از آن گفتند یکسال دیگر از بین خواهد رفت. سپس واشنگتن جنگی را علیه این نظام تحمیل کرد و قول داد که نظام ایران شکست خواهد خورد. حتی پیش بینی های اخیر بولتون که می گفت جشن کریسمس را در تهران برگزار می کنیم سرابی بیش نبود و او از محقق شدن خیالات خود نا امید شد. بنابراین چهل سال است که این انقلاب باقی مانده است و دستاوردهای بزرگی را محقق کرده است.

سید حسن نصر الله گفت برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بیانگر شکست همه توطئه ها و محاسبات آمریکا است.

دبیرکل حزب الله همچنین با دروغ توصیف کردن ادعای نتانیاهو درباره اینکه دولت کنونی لبنان، دولت حزب الله است گفت: می خواهم توجه جریان های سیاسی و رسانه ها را به این مطلب جلب کنم که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، دو سه روزی است همواره ادعا می کند که این دولت، دولت حزب الله است و آمریکایی ها را علیه دولت لبنان تحریک می کند. اروپایی ها را نیز تحریک می کند. البته طبیعی است که کشورهای خلیج فارس را نیز تحریک خواهد کرد؛ زیرا بین آنها دوستی وجود دارد و این مسئله باعث خواهد شد علیه دولت لبنان موضع بگیرند. این تنها یک اتهام است. ولی برخی جریانهای داخلی لبنان نیز احتمال دارد با نتانیاهو همنوا شوند و بگویند این دولت، دولت حزب الله است. البته برای من و برای حزب الله مایه قدرت و افتخار است اما اولا این درست نیست و توصیفی درست نیست و در صورت اصرار بر آن این یک دروغ اخلاقی است. دولت کنونی، دولت حزب الله نیست بلکه جریانهای سیاسی در این دولت موجود هستند و حزب الله هم یکی از این جریان های سیاسی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 16 بهمن 1397 - 9:17:6