فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ قابلیت نظامی باعث خروج ایران از سوریه نمی شود

سه شنبه 9 بهمن 1397 - 13:10:19
فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ قابلیت نظامی باعث خروج ایران از سوریه نمی شود

تهران- الکوثر: 'امیر اشل' فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اذعان داشت که هیچ قابلیت نظامی وجود ندارد تا باعث خروج ایران از سوریه شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، وی در جریان دیدار با نماینده روسیه در امور سوریه هشدار داد که احتمال زیادی وجود دارد که روس ها نسبت به اسرائیل تغییر موضع دهند.
وی که تا سال 2017 به عنوان فرمانده سابق در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی حضور داشت اعلام کرد که اسرائیل در آستانه هیچ جنگی نیست، اما از طرفی نیز معتقد است که نباید خودشان را فریب دهند چرا که اخیرا شلیک موشکی به 'جبل الشیخ' را شاهد بوده اند.
به دنبال اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حملات موشکی از زمین و هوا به خاک سوریه، رسانه های سوری هفته گذشته از اقدام تلافی جویانه دمشق در شلیک چندین فروند موشک به منطقه جبل الشیخ در جولان اشغالی خبر دادند.
اشل که در حال حاضر عضو 'موسسه تحقیقات امنیت ملی' رژیم صهیونیستی است، افزود که اسرائیل قابلیت نظامی ندارد تا باعث خروج ایران از سوریه شود و فقط روس ها می توانند این کار را انجام دهند. 
روسیه نیز در پی تجاوز مکرر صهیونیست ها به دمشق با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که واحدهای پدافند هوایی سوریه با استفاده از تسلیحات تحویل داده شده از طرف روسیه، حمله هوایی اسرائیل را دفع کرده است. 


سه شنبه 9 بهمن 1397 - 11:46:59