رژیم سعودی هنوز پیکر آیت الله نمر را به خانواده اش تحویل نداده است

چهار شنبه 12 دی 1397 - 18:3:7
رژیم سعودی هنوز پیکر آیت الله نمر را به خانواده اش تحویل نداده است

تهران - الکوثر : باوجود گذشت سه سال از شهادت آیت الله نمر باقر النمر، رژیم سعودی هنوز پیکر این شهید را به خانواده اش تحویل نمی دهد در حالیکه این شهید بزرگ با خون پاکش مسیر مبارزات را ترسیم و کرامت امت اسلامی را حفظ کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شبکه العالم در گزارشی اعلام کرد ، سه سال از جنایت اعدام آیت الله نمر باقر النمر که با فساد رژیم آل سعود مبارزه کرد؛ می گذرد. وی همواره استبداد و سرکوب رژیم سعودی را محکوم می کرد اما به رغم گذشت سه سال از این جنایت رژیم آل سعود پیکر وی را به خانواده و بستگانش تحویل داده نمی شود.

آیت الله النمر همواره تاکید داشت من آزاده ام و خودم باید فردی را که بر من حکومت می کند انتخاب کنم . سه سال از جنایت اعدام وی می گذرد اما باقی ماندن این شهید در دل مردم همچنان پایه های حکومت نظام آل سعود را می لزراند . این شهید بزرگ با خون پاک خویش مسیر مبارزات با ظلم و سرکوبگری را تعیین کرد درحالیکه این مسیر همه روزه به مردم یادآوری می کند که برخی ها هستند که با نثار جان خود ، کرامت امت را همچنان حفظ می کنند.

شهید آیت الله نمر باقر النمر در یکی از سخنرانی های خود تاکید کرد: حالتی از رعب و وحشت ایجاد کرده اند و نمی گذارند کسی نفس بکشد.

اعدام شیخ نمر باقر النمر به بهانه مخالفت با اصطلاح ولایت امر سعودی صورت گرفت زیرا او با فساد رژیم مبارزه کرد و استبداد و ظلم را نپذیرفت و دیکتاتوری های آل خلیفه در بحرین و آل سعود درعربستان سعودی را با عبارتهایی آتشین محکوم کرد. وی همواره از تظاهرات اعتراض آمیز در عربستان سعودی حمایت و از فعالیتهای مسالمت آمیز ملت بحرین در کشورشان دفاع می کرد زیرا ملت بحرین با قساوت هر چه تمام تر در معرض سرکوب و کشتار قرار گرفته اند.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز درباره شهید النمر گفت: او خود مسیر اصلاحات بود. او حقوق مردم جزیره العرب را که به ظاهر عربستان سعودی نامیده شده است ، مطالبه می کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 12 دی 1397 - 17:31:10