فرمانده کل سپاه رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت

چهار شنبه 5 دی 1397 - 10:34:22
فرمانده کل سپاه رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت

تهران - الکوثر : در پی ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی ،رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است :
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم انقلابی و فاضل وارسته ، مرحوم حضرت آیت الله سید محمود شاهرودی موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید .
با نهایت تاثر ضایعه فقدان آن عالم عامل ،استاد مهذب و پارسا را که سراسر عمر شریفش در خدمت به اسلام و قرآن و اعتلای معارف فقه، اصول و اخلاق اسلامی سپری شد به محضر مبارک مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی)، حوزه های علمیه، بیت معظم و بستگان محترم وی تسلیت عرض می نمایم.
بی‌گمان آثار ،برکات و نقش کم نظیر آن استاد برجسته و فقیه ربانی، به عنوان عالمی وارسته و بصیر در بسیاری از میادین مجاهدت در قبل و بعد از انقلاب به ویژه حضور اثرگذار و تکیه‌گاهی اطمینان‌بخش در عرصه های خطیری همچون قوه قضاییه، شورای نگهبان ،خبرگان رهبری به همراه هدایت و مدیریت هوشمندانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیش برندگی انقلاب و صیانت از آرمان‌های متعالی اسلام عزیز همواره در بین مجاهدان و خدمتگزاران صدیق تاریخ انقلاب اسلامی همچون نگینی برجسته خواهد درخشید.
اینجانب از قادر متعال برای آن عالم و فقیه گرانقدر و یار صدیق حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) علو درجات و همنشینی با اجداد مطهرش و برای بیت محترم و بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توام با عزت و سعادت مسئلت می نمایم.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 5 دی 1397 - 10:34:4